ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: poniedziałek, 23, marzec 2020 12:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 23.03.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku w ramach konkursu 4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.
Obsługa księgowa obejmować będzie:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu: Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania: 3 Okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:
Od dnia 1 kwietnia 2020 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Lokalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.
3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.
4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej.
5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.
6. prowadzenie zajęć logopedycznych.
7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.
8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.
9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.
10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.
11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.
12. Obsługa księgowa niniejszego projektu
13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.
15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.
16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
17. Praca wolontariuszy.
18. Zakupy inwestycyjne.
Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia. Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.
Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 4/2020.
Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 02 kwietnia 2020 roku, godz.12:00 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: poniedziałek, 23, marzec 2020 11:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 23.03.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku w ramach konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 26 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.
Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Obsługa księgowa obejmować będzie:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu: Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022 roku.
6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2020 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Regionalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii.
5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.
6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.
8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.
9. Prowadzenie Szkoły Rąk.
10. Praca wolontariuszy.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2021 rok).
12. Zakup inwestycyjny.
13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów.
15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki.
16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego.
18. Zakupy inwestycyjne.
Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.
Wartość projektu:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowanych (w zł) 513369,40 zł.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowanych: 44280,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 29971,00 zł.
b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 483398,40 zł.
a) Koszty bieżące (w zł) 464398,40 zł.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 19000,00 zł.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 15348,00 zł.- 12 miesięcy x 1279,00 zł.
Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 3/2020.
Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 02 kwietnia 2020 roku, godz.1200 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
Projekt „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” - 3 okres realizacji
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: piątek, 20, marzec 2020 08:00
Projekt
„Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” – 3 okres realizacji
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje projekt pn. „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” współfinansowany ze środków PFRON w ramach 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10.10.2017 (w formie wsparcia) na podstawie art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w ramach celu programowego nr 2: zwiększanie samodzielności osób niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 - 31.03.2021 r.
Celem strategicznym niniejszego projektu jest stworzenie dzieciom i dorosłym osobom niepełnosprawnym warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich poziomu rozwoju psychoruchowego i funkcjonalnego, oraz zwiększenie integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu.
Jest to projekt wieloletni realizowany w okresach:
I okres realizacji - 01.04.2018 - 31.03.2019
II okres realizacji - 01.04.2019 – 31.03.2020
III okres realizacji – 01.04.2020 – 31.03.2021 – obecny okres realizacji
Projekt ma charakter lokalny i realizowany jest w Łowiczu przy ul. Świętojańskiej 1/3.
Warunki rekrutacji do projektu:
1. O przyjęciu do projektu decyduje: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, prawidłowe wypełnienie dokumentów aplikacyjnych - Ankiety, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kolejność zgłoszeń.
2. Rejestracja uczestników dokonuje się poprzez wypełnienie Deklaracji uczestnictwa w projekcie - Ankiety, która dostępne są w Biurze Stowarzyszenia.
3. Podczas rekrutacji zostaje utworzona imienna lista uczestników projektu oraz lista rezerwowa.
4. Osoby, które spełniają kryteria oraz złożyły komplet dokumentów, a które nie zostały zakwalifikowane do udziału w projekcie z powodu braku miejsc, umieszczone zostają na liście rezerwowej.
Każdy beneficjent ma specjalnie dobrany dla swoich potrzeb program terapeutyczny. Terapia została dobrana wspólnie z personelem w sposób przemyślany i najlepszy dla beneficjenta. Dla każdego beneficjenta zostaje wykonane IPD na początku okresu realizacji projektu.
Działania podjęte w projekcie to przygotowanie i przeprowadzenie wsparcia w formie następujących rodzajów zajęć:
1. Terapia metodą NDT-Bobath i Integracji Sensorycznej.
2. Fizjoterapia.
3. Terapia zajęciowa (w tym wolontariat).
4. Terapia pedagogiczna (w tym wolontariat).
5. Terapia logopedyczna.
6. Muzykoterapia.
7. Neuroterapia metodą RSA Biofeedback i EEG Biofeedback.
8. Hipoterapia.
Harmonogram poszczególnych działań podjętych w trakcie realizacji niniejszego projektu:
- Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie zajęć z fizjoterapii - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie terapii pedagogicznej - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie zajęć logopedycznych - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie zajęć z muzykoterapii - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback - IV 2020 - III 2021.
- Prowadzenie zajęć z hipoterapii - IV 2020 - III 2021.
- Praca wolontariuszy - IV 2020 - III 2021.
- Zatrudnienie koordynatora - kierownika projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW - IV 2020 - III 2021.
- Obsługa księgowa projektu – IV 2020 – III 2021.
- Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2021 rok) – IX, X 2020 i I, II, III 2021.
- Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP - IV 2020 - III 2021.
- Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dzieci - IV 2020 - III 2021.
- Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów - IV 2020 - III 2021.
- Zakupy inwestycyjne – IV 2020 – VI 2020.
- Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu - IV 2020 - III 2021.
Wszystkie działania realizowane przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej skierowane do beneficjentów niniejszego projektu są bezpłatne.
Osoby niepełnosprawne zainteresowane uczestnictwem w projektach realizowanych przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej zapraszamy po szczegółowe informacje do Biura Stowarzyszenia przy ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 606792731 – koordynator projektów na rzecz osób niepełnosprawnych.
Nabór beneficjentów do projektu ma charakter stały i trwa od 01.04 2018 do 31.03.2021 r.
„Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: czwartek, 13, luty 2020 10:02
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz, 13 luty 2020 roku.
ZESTAWIENIE
PORÓWNANIA I OCENY OFERT DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 2/2020 z 31.01.2020 roku
- W celu udzielenia zamówienia na zakup:
Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku w ramach Konkursu 4/2017 z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego), w terminie do 31 marca 2020 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
dofinansowanego ze środków PFRON w ramach realizacji projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 31 stycznia 2020 roku.
2. W dniu 31 stycznia 2020 roku Zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 5 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową przez Koordynatora Projektu.
3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 12 lutego 2020 roku do godziny 12:00 do Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Uwagi |
1. |
„Audyt” Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o. |
Ul. Lubowska 82 60-454 Poznań Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
2. |
AK Audyt Sp. z o.o.
|
Ul. Cybernetyki 21 02-677 Warszawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
3. |
Integral Audit Sp. z o.o. |
Ul. Franciszka Żwirki 2 90-450 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
brak |
brak
|
4. |
AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta |
Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódż, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
5900,00 zł |
Oferta zaakceptowana |
5. |
"AURES-AUDYT" Kancelaria Biegłego Rewidenta i Doradcy Podatkowego Joanna Zdanowska |
ul. Mickiewicza 10/15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak– udzielono odpowiedzi negatywnej
|
4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji.
5. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 4, nazwa wykonawcy: AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódź, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź.
Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na spełnienie wszystkich warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
6. Cena brutto 5900,00 zł słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych zero groszy.
Rozeznanie przeprowadził:
Imię i nazwisko: Piotr Gołaszewski
Stanowisko: Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
Wybór akceptuję i zatwierdzam:
Przewodnicząca Stowarzyszenia: Milena Brzoza-Gołaszewska
Projekt „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” – 2 okres realizacji
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: piątek, 20, marzec 2020 07:52
Projekt
„Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” -
2 okres realizacji
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje drugi okres projektu pn. „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” współfinansowany ze środków PFRON w ramach Konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” – zwiększenie aktywności osób niepełnosprawnych w życiu społecznym” (w formie wsparcia) na podstawie art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Celem strategicznym niniejszego projektu jest stworzenie dzieciom i dorosłym osobom niepełnosprawnym warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich poziomu rozwoju psychoruchowego i funkcjonalnego, oraz zwiększenie integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu.
Jest to projekt wieloletni realizowany w okresach:
I okres realizacji – 01.04.2019 - 31.03.2020
II okres realizacji – 01.04.2020 – 31.03.2021 – obecny okres realizacji
III okres realizacji – 01.04.2021 – 31.03.2022
Projekt ma charakter regionalny i realizowany jest w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 6.
Kryteria i zasady rekrutacji:
1. O przyjęciu do projektu decyduje: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, prawidłowe wypełnienie dokumentów aplikacyjnych, zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wymogami RODO, kolejność zgłoszeń.
2. Podczas rekrutacji zostaną utworzone imienne listy uczestników projektu oraz listy rezerwowe.
3. Osoby, które spełniają kryteria oraz złożą komplet dokumentów, a które nie zostaną zakwalifikowane do udziału w projekcie z powodu braku miejsc, umieszczone zostaną na liście rezerwowej.
4. Osoby, które zakwalifikowano do projektu przystąpią do kolejnego etapu rekrutacji.
W tym celu zostanie powołana 3 - osobowa "komisja orzekająca" składająca się z terapeuty zajęciowego, logopedy i magistra fizjoterapii. Komisja po zapoznaniu się z orzeczeniami o niepełnosprawności oraz dodatkowymi zaświadczeniami o stanie zdrowia osób zgłaszających się z prośbą o objęcie pomocą rehabilitacyjną, przystąpi do oceny psychomotorycznej i rekrutacji beneficjentów do udziału w projekcie.
W wyniku rekrutacji zostanie wyłoniona grupa beneficjentów ostatecznych projektu – 21 dzieci i 6 dorosłych osób niepełnosprawnych. Każdy beneficjent będzie miał specjalnie dobrany dla swoich potrzeb program terapeutyczny. Terapia zostanie dobrana wspólnie z personelem w sposób przemyślany i najlepszy dla beneficjenta. Dla każdego beneficjenta zostanie wykonane IPD na początku okresu realizacji projektu.
Beneficjenci ostateczni będą korzystali z intensywnego wsparcia w formie zajęć treningu funkcjonalnego, logopedycznych z elementami muzykoterapii, pedagogicznych, terapii metodą Vojty i NDT Bobath i szkoły rąk. W rekrutacji będzie przestrzegana zasada równości szans, w tym płci.
Nabór beneficjentów do projektu ma charakter stały i trwa od 01.04 2019 do 31.03.2022 r.
Harmonogram poszczególnych działań podjętych w trakcie realizacji niniejszego projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta - IV 2020 - III 2021.
2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW - IV 2020 - III 2021.
3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka - IV 2020 - III 2021.
4. Prowadzenie zajęć treningu funkcjonalnego - IV 2020 - III 2021.
5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath - IV 2020 - III 2021.
6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych- IV 2020 - III 2021.
7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii - IV 2020 - III 2021.
8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej - IV 2020 - III 2021.
9. Prowadzenie Szkoły Rąk - IV 2020 - III 2021.
10. Praca wolontariuszy - IV 2020 - III 2021.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego – IX – X 2020 i I – III 2021.
12. Zakup inwestycyjny IV- VI 2020.
13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu - IV 2020 - III 2021.
14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów - IV 2020 - III 2021.
15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki - IV 2020 - III 2021.
16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego - IV 2020 - III 2021.
Wszystkie działania realizowane przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej skierowane do beneficjentów niniejszego projektu są bezpłatne.
Osoby niepełnosprawne zainteresowane uczestnictwem w projektach realizowanych przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej zapraszamy po szczegółowe informacje do Biura Stowarzyszenia przy ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 606792731.
„Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”
–
2 okres realizacji
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: czwartek, 13, luty 2020 09:02
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz, 13 luty 2020 roku.
ZESTAWIENIE
PORÓWNANIA I OCENY OFERT DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1/2020 z 31.01.2020 roku
- W celu udzielenia zamówienia na zakup:
Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku w ramach Konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 24 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego), w terminie do 31 marca 2020 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
dofinansowanego ze środków PFRON w ramach realizacji projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2”
przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 31 stycznia 2020 roku.
2. W dniu 31 stycznia 2020 roku Zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 5 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową przez Koordynatora Projektu.
3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 12 lutego 2020 roku do godziny 12:00 do Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Uwagi |
1. |
„Audyt” Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o. |
Ul. Lubowska 82 60-454 Poznań Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
2. |
AK Audyt Sp. z o.o.
|
Ul. Cybernetyki 21 02-677 Warszawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
3. |
Integral Audit Sp. z o.o. |
Ul. Franciszka Żwirki 2 90-450 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
brak |
brak
|
4. |
AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta |
Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódż, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
6000,00 zł |
Oferta zaakceptowana |
5. |
"AURES-AUDYT" Kancelaria Biegłego Rewidenta i Doradcy Podatkowego Joanna Zdanowska |
ul. Mickiewicza 10/15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak - udzielono odpowiedzi negatywnej
|
4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji.
5. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 4, nazwa wykonawcy:
AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódź, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź.
Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na spełnienie wszystkich warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
6. Cena brutto 6000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy.
Rozeznanie przeprowadził:
Imię i nazwisko: Piotr Gołaszewski
Wybór akceptuję i zatwierdzam:
Przewodnicząca Stowarzyszenia: Milena Brzoza-Gołaszewska