ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: niedziela, 24, luty 2019 19:02
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz, 24 luty 2019 roku.
ZESTAWIENIE
PORÓWNANIA I OCENY OFERT DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1/2019 z 12.02.2019 roku
- W celu udzielenia zamówienia na zakup:
Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 – 31.03.2019 roku w ramach Konkursu 2/2016 pn. „Kurs na samodzielność – zwiększanie aktywności osób niepełnosprawnych w życiu społecznym” z dnia 24 października 2016 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Dofinansowanego ze środków PFRON w ramach realizacji projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności”
Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 12 lutego 2019 roku.
2. W dniu 12 lutego 2019 roku Zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 5 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową przez Koordynatora Projektu.
3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 20 lutego 2019 roku do godziny 18:00 do Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Uwagi |
1. |
„Audyt” Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o. |
Ul. Lubowska 82 60-454 Poznań Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak – udzielono odpowiedzi negatywnej
|
2. |
AK Audyt Sp. z o.o.
|
Ul. Cybernetyki 21 02-677 Warszawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
3. |
Integral Audit Sp. z o.o. |
Ul. Franciszka Żwirki 2 90-450 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
brak |
brak
|
4. |
AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta |
Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódż, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
6000,00 zł |
Oferta zaakceptowana |
5. |
"AURES-AUDYT" Kancelaria Biegłego Rewidenta i Doradcy Podatkowego Joanna Zdanowska |
ul. Mickiewicza 10/15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji.
5. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone
w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 4, nazwa wykonawcy: AUDYTOR Mirosław Bogusławski Kancelaria Biegłego Rewidenta Ul. Aleksandra 7 93-418 Łódź, Ul. Starorudzka 88 c 93-424 Łódź.
Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na spełnienie wszystkich warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
6. Cena brutto 6000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy.
Rozeznanie przeprowadził:
Imię i nazwisko:
Piotr Gołaszewski
Wybór akceptuję i zatwierdzam:
Przewodnicząca Stowarzyszenia: Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 12, luty 2019 16:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 12.02.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 – 31.03.2021 roku w ramach Konkursu 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:
Od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2019 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Lokalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego
Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.
3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.
4. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.
5. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
6. prowadzenie zajęć logopedycznych.
7. Prowadzenie zajęć muzykoterapeutycznych.
8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.
9. Prowadzenie hipoterapii.
10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego.
12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów i zakup zewnętrznej obsługi projektu.
13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie
programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
14. Praca wolontariuszy.
15. Zakupy inwestycyjne.
16. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
Wartość projektu poddanemu audytowi:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 770592,00 zł.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 39600,00 zł.
b) Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 678992,00 zł.
a) Koszty bieżące (w zł) 678992,00 zł.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 52000,00 zł.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 5900,00 zł.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do
kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 20 lutego 2019 roku, godz.1800 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie do 31 marca 2019 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019 (3)
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 12, luty 2019 16:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 12.02.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 – 31.03.2021 roku w ramach Konkursu 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:
Od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2019 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Lokalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego
Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.
3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.
4. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.
5. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
6. prowadzenie zajęć logopedycznych.
7. Prowadzenie zajęć muzykoterapeutycznych.
8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.
9. Prowadzenie hipoterapii.
10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego.
12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów i zakup zewnętrznej obsługi projektu.
13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie
programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
14. Praca wolontariuszy.
15. Zakupy inwestycyjne.
16. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
Wartość projektu poddanemu audytowi:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 770592,00 zł.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 39600,00 zł.
b) Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 678992,00 zł.
a) Koszty bieżące (w zł) 678992,00 zł.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 52000,00 zł.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 5900,00 zł.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do
kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 20 lutego 2019 roku, godz.1800 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie do 31 marca 2019 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
Sprawdź czy w Twoim powiecie można składać wnioski przez Internet!
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: czwartek, 22, listopad 2018 00:00
Sprawdź czy w Twoim powiecie można składać wnioski przez Internet!
System SOW umożliwia Osobom Niepełnosprawnym i podmiotom działającym na ich rzecz aplikowanie o środki PFRON będące w gestii jednostek samorządowych za pomocą Internetu. Dzięki nowoczesnej platformie informatycznej mogą Państwo uzyskać informację na temat wsparcia dostępnego z PFRON, a następnie wypełnić, podpisać i złożyć wniosek, dokonać ewentualnych wyjaśnień i uzupełnień, podpisać umowę oraz rozliczyć dofinansowanie.
Stawiamy na niezależność
Nie muszą już Państwo angażować rodziny i znajomych, żeby zawieźli Pana/ią do urzędu. Nie muszą Państwo stać w długiej kolejce. Teraz mogą Państwo złożyć wniosek przez Internet! Wszystko to za pomocą SOW https://sow.pfron.org.pl/.
Skorzystaj z udogodnień
Obecnie dokładamy starań, aby wyposażyć pracowników ośrodków pomocy społecznej w tablety. Dzięki nim będą mogli nie tylko poinformować Państwa o dostępnych dofinansowaniach, ale także złożyć w Państwa imieniu stosowny wniosek. Do Państwa dyspozycji jest również portal SOW https://portal-sow.pfron.org.pl na którym znajdują się m.in. informacje o szkoleniach internetowych, dla tych z Państwa, którzy lubią wiedzieć więcej.
Masz pytania – daj nam znać!
Na każdym etapie wypełniania wniosku o dofinansowanie pomocą służą pracownicy infolinii SOW, którzy pod numerami telefonów: 0 800 889 777 (połączenie bezpłatne) lub 22 702 00 00 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora) w godzinach 9-17 udzielają wszelkich potrzebnych informacji.
System SOW jest dla każdej ON w naszym kraju
SOW jest narzędziem dla osób z niepełnosprawnościami i wszystkich, którzy działają na ich rzecz. Jego celem jest usprawnienie procesu składania wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON, a tym samym poprawa jakości Państwa życia i przeciwdziałanie wykluczeniu osób niepełnosprawnych. Dokładamy starań, aby wszystkie samorządy przyłączyły się do systemu. Jeżeli jednostka na Państwa terenie nie przystąpiła jeszcze do systemu SOW to trzeba ich zapytać - dlaczego?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 12, luty 2019 16:00
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 12.02.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 – 31.03.2019 roku w ramach Konkursu 2/2016 pn. „Kurs na samodzielność - zwiększenie aktywności osób niepełnosprawnych w życiu społecznym” z dnia 24-10-2016 roku (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.
Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
2 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2017 roku do dnia 31 marca 2019 roku.
6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:
Od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2019 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Regionalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego
Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych.
3. Prowadzenie terapii zajęciowej.
4. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
5. Prowadzenie zajęć logopedycznych.
6. Prowadzenie szkoły rąk.
7. Prowadzenie dogoterapii.
8. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.
9. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, księgowej, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.
10. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.
11. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.
12. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
13. Praca wolontariuszy.
14. Zakup zestawu sprzętu do Integracji Sensorycznej.
15. Zakup inwestycyjny.
Wartość projektu poddanemu audytowi:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 473320,00 zł.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 31680,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 31680,00 zł.
b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 441640,00 zł.
a) Koszty bieżące (w zł) 441640,00 zł.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 0,00 zł.
4)Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 6000,00 zł.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731. Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 20 lutego 2019 roku, godz.1800 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie do 31 marca 2019 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
PFRON URUCHOMIŁ Portal SOW
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: środa, 21, listopad 2018 00:00
PFRON uruchomił portal SOW
Wszyscy skorzystajmy z dobrodziejstwa Internetu. Wystartował portal SOW dla ON
Wydawało by się, że żyjemy w dobie cyfryzacji. Każdy z nas posiada w domu Internet oraz urządzenie, za pomocą którego otwiera nam się okno na świat. Niestety wśród osób z niepełnosprawnościami ciągle mała jest świadomość, jaką pomoc może zaoferować im Państwo, w tym PFRON. Niewiedza często powoduje obniżenie standardu ich życia.
Pragniemy zmienić sytuację osób niepełnosprawnych
Skorzystaliśmy z dostępnej techniki i uruchomiliśmy nowoczesną platformę, za pomocą której osoby niepełnosprawne będą mogły składać wnioski o dofinansowanie ze środków PFRON będących w gestii Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST), po raz pierwszy bez wychodzenia z domu. System będzie dostępny dla tych użytkowników, których przedstawiciele z JST do niego przystąpią. (https://www.youtube.com/watch?v=aLOZGaQWplo&t=11s)
Jeden System, wiele narzędzi pomocy
System SOW poprzez różne kanały ma na celu dotarcie z informacją o możliwej pomocy do wszystkich osób potencjalnie zainteresowanych poprzez: portal informacyjny (źródło wiedzy), infolinię (wsparcie techniczne), kreator (krok po kroku poprowadzi za rękę do właściwej formy wsparcia).
Szeroka wiedza w jednym miejscu
Z końcem sierpnia ruszył długo wyczekiwany portal informacyjny (https://portal-sow.pfron.org.pl/sow/). Portal to narzędzie będące integralną częścią SOW, na którym już znajdują się aktualne treści o projekcie, informacje o harmonogramie, ważnych wydarzeniach i spotkaniach, informacje edukacyjne oraz inne wartościowe treści do zakomunikowania poszczególnym beneficjentom i interesariuszom projektu SOW. Jego rolą będzie zwiększenie świadomości wśród osób z niepełnosprawnościami dotyczącej m.in. formy pomocy dedykowanej dla ich rodzaju niepełnosprawności.
Chcemy dać szansę na lepsze życie
Portal ma być źródłem wiedzy o Systemie, w szczególności dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się udzielaniem dofinansowań obsługiwanych przy pomocy Systemu SOW, osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania, pracowników PFRON oraz innych instytucji centralnych zainteresowanych kwestiami informatyzacji administracji publicznej, przedstawicieli mediów lokalnych. Poprzez zwiększenie świadomości osób z niepełnosprawnościami dajemy im możliwość na lepsze życie. Zapraszamy na https://portal-sow.pfron.org.pl. Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.