|
mgr Milena Brzoza - Gołaszewska - fizjoterapeuta
Studia:
Uniwersytet Medyczny w Łodzi Wydział Fizjoterapii Studium Medyczne w Łowiczu kierunek fizjoterapii
Studia podyplomowe:
Logopedia- SWPS w Warszawie Neurologopedia - SWPS w Warszawie
Kursy:
NDT-Bobath - Głogów 2009 Integracja Sensoryczna (I-stopnia) - Warszawa 2004 Integracja Sensoryczna (II-stopnia) - Warszawa 2005 Kinesiology Taping - Warszawa 2009 „Miękkie” Techniki Manualne w Terapii Skolioz Idiopatycznych - Częstochowa 2003 Patofizjologia i postępowanie zachowawcze w obrzęku limfatycznym - Drzewociny 2004 Wychowawca Placówek Wypoczynku - Płock 2004 Warsztaty Neurologiczne - Polskie Stowarzyszenie Terapeutów NDT-Bobath - Kraków 2004 Praktyczne zastosowanie kombinezonów Dunag 02 (cz.1,2,3) RSA-Biofeedback - Wrocław 2012 Zarzadzanie emocjami i stresem - RCPS w Łodzi 2013 Analiza i terapia zaburzeń chodu - Warszawa 2013 Dogoterapia (kurs podstawowy) - Warszawa 2013 Dogoterapia ( kurs II stopnia) - Gołdap 2013 Wielowymiarowa terapia manualna stóp - Wrocław 2014 Kurs i warsztaty z zakresu Modelu Zintegrowanego Wsparcia, będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji AAC - Zamość 2014 Program Rozwoju Komunikacji MAKATON (I, II stopień) - Warszawa 2014 Fizjoterapeuta w Stowarzyszeniu Hospicjum dla Dzieci w Łodzi
|
|
mgr Piotr Gołaszewski - fizjoterapeuta
Studia: Wydział Fizjoterapii w SWPiZ w Łodzi (studia I i II stopnia) Medyczne Studium w Łodzi kierunek fizjoterapii
Studia podyplomowe:
Zarządzanie marketingowe - Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie Zarządzanie Organizacjami Ochrony Zdrowia - SGH w Warszawie
Kursy: Osteopatia Strukturalna i Chiropraktyka Metodą dr Ackermanna - Karpacz 2008 Funkcjonalna Osteopatia i Integracja - Poznań 2009 Kinesiology Taping- Warszawa 2009 EEG-Biofeedback - Wrocław 2012 RSA-Biofeedback - Wrocław 2012 PNF Podstawowy - Krynica Zdrój 2012 Kurs z zakresu Modelu Zintegrowanego Wsparcia, będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji AAC - Zamość 2014 Hirudoterapia - 2018
|
|
Anna Gajda - fizjoterapeuta
Studia:
Fizjoterapia studia I stopnia - Wyższa Szkoła Informatyki I Umiejętności, Wydział Pedagogiki i Promocji Zdrowia
Fizjoterapia studia mgr - SAN w Łodzi (w trakcie)
Kursy:
"Prioprioceptive Neuromuscular Facilitation" PNF kurs podstawowy - Warszawa 2017
Masaż Tkanek Głębokich Łódź 2017 metoda FDM "Fascial Distortion Model" - Warszawa 2018
|
|
mgr Piotr Dziedziela - fizjoterapeuta.
Studia: Fizjoterapia - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi (I i II stopień)
Kursy: „Diagnostyka i leczenie stawu kolanowego” – Łódź 2014 „Kinezjotaping” – Bydgoszcz 2015 „Proprioreceptive Neuromuscular Facilitation” PNF1 kurs podstawowy- Wrocław 2017 Metoda „Fascial Distortion Model” (FDM) - Bydgoszcz 2018
|
|
mgr Katarzyna Kuras - terapeuta zajęciowy, pedagog
Studia
Studium Nauczycielskie-Wychowanie Przedszkolne
Wyższa Szkoła Cosinus-Resocjalizacja
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności -Edukacja Wczesnoszkolna
Studia podyplomowe
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi-terapia pedagogiczna z elementami logopedii
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi-oligofrenopedagogika
Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu-surdopedagogika i tyflopedagogika( w trakcie)
Kursy
Autyzm - JiM Łódź
Terapia dziecka z autyzmem
Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej IiII stopnia diagnoza-terapia i masż - Procentrum
Kocham czytać-wczesna nauka czytania - Prof.Jagoda Cieszyńska
Terapia ręki, jako ważny element terapii zajęciowej - Neurostyk
Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne - Rehastart
Instruktor terapii zajęciowej
Organizacja pracy terapeutycznej Warsztatu terapii zajęciowej
Wczesne wspomaganie dziecka
Przetrwałe odruchy neurologiczne-czy mogą negatywnie wpłynąć na rozwój dziecka
ABC Autyzmu - Fundacja Pomoc Autyzm
Masaż logopedyczny - techniki masażu logopedycznego oraz nabycie umiejętności poprawy motoryki artykulacyjnej u pacjentów poprzez zastosowanie go.
|
|
mgr Aleksandra Jaworska-Zielińska - pedagog specjalny i terapeuta zajęciowy:
Studia:
Studia podyplomowe z muzyki z elementami terapii pedagogicznej
Studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Kursy:
Dokumentowanie pracy z uczniami w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
Performance- warsztaty kreatywnego myślenia i działania, stymulowanie rozwoju dziecka poprzez zabawy z muzyką, wspieranie rozwoju dziecka z dysfunkcjami rozwojowymi.
|
|
mgr Ewelina Kuśmierek - fizjoterapeuta
Studia: Fizjoterapia - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi (I i II stopień)
Kursy: „Szkolenie w zakresie wózków inwalidzkich aktywnych, dziecięcych oraz o napędzie elektrycznym” – Łódź 2014 „Taping Rehabilitacyjny” – Warszawa 2018 „Proprioreceptive Neuromuscular Facilitation Level 1 & 2” (PNF) - Łódź 2018 „Kurs Igłoterapia Sucha – Akupunktura Kliniczna Moduł Podstawowy” – Warszawa 2019 „Wpływ stabilizacji tułowia na pracę kończyn dolnych u pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym" – Łódź 2019 „Osteopatia strukturalna i chiropraktyka wg dr Ackermana” - Gliwice 2019
|
|
Katarzyna Miazek - fizjoterapeuta
Studia: Społeczna Akademia Nauk w Łodzi- studia I stopnia Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie- studia II stopnia (mgr w trakcie)
Kursy: ,, Prorioceptive Neuromuscular Facilitation”level 1 w Warszawie (w trakcie) ,, Kurs PNF” - z Reha +, Warszawa 2020 ,, Terapia Manualna metodą Ackermana” - Warszawa 2020
|
|
Ewa Polak - terapeuta zajęciowy
Studia: Pedagogika specjalna (w trakcie)- Uniwersytet Łódzki
Szkoły: Liceum Medyczne w Łowiczu Instruktor Terapii Zajęciowej - Konin Policealne Studium Medyczne - Pracownik Socjalny w Łowiczu Szkoła Policealna- Ratownictwo Medyczne w Łowiczu
Kursy: „Domino”- Pomoc osobom niepełnosprawnym- Łowicz „Nowa perspektywa”- Szkolenie dla członków i kandydatów do zespołu interdyscyplinarnego Psychologiczne i organizacyjne problemy związane z pracą z osobą chorą psychicznie Terapia Ręki I i II stopnia - Warszawa 2012 Arteterapia - Łódź 2012 Praca z rodzinami dzieci niepełnosprawnych - Łódź 2012 Metoda Ruchu Rozwijającego wg. Weroniki Sherborne - Warszawa 2012 Kurs z zakresu Modelu Zintegrowanego Wsparcia, będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji AAC- Zamość 2014 Program Rozwoju Komunikacji MAKATON (I stopień) - Warszawa 2014
|
|
mgr Paulina Pokora - pedagog, terapeuta zajęciowy
Studia:
Wyższa Szkoła Ekonomiczno – Humanistyczna W Skierniewicach na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - 2009r. Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno – Pedagogiczna w Łowiczu na kierunku : Pedagogika wieku dziecięcego. Studia magisterskie - 2011r. Studia podyplomowe: Wyższa Szkoła Biznesu i Nauki o Zdrowiu w Łodzi na kierunku: Oligofrenopedagogika – 2015r. Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi na kierunku: Spektrum autyzmu - diagnoza, edukacja, terapia i rewalidacja – 2019r. Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi na kierunku: Wczesne wspomaganie rozwoju – 2019r. Kursy: Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej – 2016r Terapia zajęciowa – 2016r. Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza-terapia i masaż – 2016r. Terapia ręki jako ważny element terapii zajęciowej – 2017r. Terapia Behawioralna – 2018r. Wczesne wspomaganie rozwoju szansą dla Twojego dziecka – 2019r. |
|
mgr Marzena Pokora - logopeda, pedagog, terapeuta zajęciowy
Studia: SGGW/Warsaw University of Life Sciences
Studia Podyplomowe: Logopedia –WSGK w Kutnie Zarządzanie oświatą - AHE w Łodzi Kwalifikacje Pedagogiczne - WSGK w Kutnie Studia podyplomowe Oligofrenopedagogika - WSGK w Kutnie
Kursy: Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania- prof. dr hab. J. Cieszyńska, Kraków 2013r Terapia neurobiologiczna- prof. dr hab. J. Cieszyńska, Warszawa 2014r. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu- prof. dr hab. J. Cieszyńska, Kraków 2014r. Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej - dr n. hum. Anna Prożych, Łowicz 2015r. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)-prof. J.Cieszyńska, Warszawa 2016r. Terapia Ręki, jako ważny element terapii zajęciowej- Centrum Terapii Dzieci i Dorosłych „NEUROSTYK”, Łódź 2017r. Asertywność i rozwój osobisty, Warszawa 2018r. Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza- terapia- masarz, „PROCENTRUM,”, Łódź 2019r. Jak założyć żłobek ? wizja, misja i biznes- Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG, Łowicz 2020r.
|
|
mgr Karina Sędkowska-Staszewska - muzykoterapeuta
Studia: Wydział Kompozycji Teorii Muzyki i Rytmiki na Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi Podyplomowe Studia w zakresie Kształcenia muzyczno- ruchowego na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie Podyplomowe Studia w zakresie przygotowania pedagogicznego na WSHE w Łodzi
Warsztaty: Międzynarodowe warsztaty wokalne w ramach Letniej Szkoły Jazzu w Krakowie(2009-2010) Międzynarodowe warsztaty wokalne w Puławach (2008) Międzynarodowe warsztaty taneczne w ramach Bruk Festiwal w Gdyni (2008-2009) Warsztaty musicalowe (2007) Nauka śpiewu metodą SLS.
Kursy: „Tańce w Kręgu” Kinezjologia edukacyjna ”Muzyczne zabawy rytmiczno-ruchowe” „Taniec jako alternatywna forma ruchu”.
Nauczyciel muzykoterapeuta w Przedszkolu Integracyjnym Nr 10 w Łowiczu, nauczyciel śpiewu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Zduńskiej Dąbrowie, współpracuje z Łowickiem Ośrodkiem Kultury, Miejskim Ośrodkiem Kultury w Głownie oraz Gminnym Ośrodkiem Kultury w Nieborowie i Bełchowie jako nauczyciel śpiewu. Prywatnie mama Stasia i żona Karola.
|
|
mgr Marzena Dziedzic-Kosiorek - pedagog
Studia: Kierunek Pedagogika w zakresie pedagogika społeczna Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu
Studia podyplomowe: Pedagogika wspierająca - WSP Łódź Edukacja początkowa w zakresie przedszkoli i klasy I-III szkoły podstawowej - WSP Łódź
Kursy: Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Łowicz 1998 Warsztaty metodyczne „ Trening twórczości i kreatywności” – Skierniewice 2008 „Projektuję, więc myślę i działam”- kurs doskonalenia zawodowego nauczycieli - Sieradz 2008 Dziecko z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej w grupie przedszkolnej i klasach I-III szkoły podstawowej - Warszawa 2011 Autyzm z klasą. Edukacja i integracja uczniów z autyzmem lub zespołem Aspergera w szkołach różnego typu - Warszawa 2012 Terapia Ręki I stonia - Warszawa 2012 Elementy Integracji sensorycznej (szkolenie podstawowe) - Warszawa 2012 Praca z dziećmi z autyzmem (szkolenie podstawowe) - Warszawa 2012
Nauczyciel wspierający w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łowiczu
|
|
mgr Kamila Radkiewicz – neurologopeda
Studia: Logopedia na kierunku Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Studia podyplomowe: Neurologopedia - SWPS w Warszawie
Kursy: Neurobiologiczne podłoże procesów psychicznych - Warszawa 2008 Skojarzone leczenie ortodontyczno-chirurgiczno-logopedyczne u pacjentów z wadami zgryzu - Warszawa 2008 Zaburzenia mowy okiem neurologa dziecięcego - Warszawa 2013 Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy- wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem 0-2 rż - Warszawa 2013 Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz - Warszawa 2013 Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii - Warszawa 2013 Logorytmika- metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka - Warszawa 2013 Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy – Warszawa 2014 Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka - Strategie leczenia wg. M. D. Klein i T.A. Delaney - Warszawa 2014 Kurs z zakresu Modelu Zintegrowanego Wsparcia, będącego modyfikacją Systemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod Alternatywnej Komunikacji AAC- Zamość 2014 Program Rozwoju Komunikacji MAKATON (I stopień) - Warszawa 2014
|
|
mgr Aleksandra Więcławska - pedagog, terapeuta zajęciowy
Studia: Pedagogika szkolna z terapia pedagogiczną, WSP w Łodzi – studia magisterskie – 2016 Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, WSP w Łodzi – studia licencjackie – 2009
Kursy:
Gimnastyka wyobraźni – metoda Storyline – 2019 ADHD – Razem przeciwdziałamy – 2018 Elementy metodyki logopedycznej – 2018 Sposób na dziecięcą agresję – A. Stein – 2018 Metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – 2017 Diagnoza i terapia dziecka z niepełnosprawnością – 2017 Dziecko z autyzmem/z zespołem Aspergera wśród nas – 2017 Terapia Ręki - od diagnozy do terapii – 2016 Ruch i zabawa w pracy z dziećmi" oparty na metodzie Kinezjologia Edukacyjna – 2016 Szkolenia:
Pedagogika planu daltońskiego – 2018 Duża motoryka – rozwijanie umiejętności ruchowych dziecka – 2018 Bajkoterapia – 2018 Sztuka porozumiewania się i jej wpływ na budowanie przyjaznego klimatu w przedszkolu – 2018 Logorytmika – ruch i słowo – 2017 Zmysłolandia – zabawy zmysłowe i sensoryczne w pracy z dziećmi – 2017 Dr Myśli Główka – zabawy badawcze i eksperymenty w pracy z dziećmi – 2017 Radzenie sobie ze stresem – ujęcie rodzinne – 2017 Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej - metody pracy – 2016 Współpraca z rodzicami – 2017 Rozwój mowy dziecka. Norma a patologia – 2016 Mediacje, Negocjacje, interwencja kryzysowa – 2016 Drama I stopnia - 2016 Dziecko z autyzmem i zespołem Aspergera w systemie edukacji. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i społecznych uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera – 2016
|
|
mgr Michał Wojciechowski - fizjoterapeuta
Studia: Fizjoterapia I i II stopień w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy - Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu .
Kursy: „Diagnostyka i leczenie stawu kolanowego” – Łódź 2014 „Kinezjotaping” – Bydgoszcz 2015 „Proprioreceptive Neuromuscular Facilitation” PNF1 oraz PNF2- kurs podstawowy- Łódź 2017 „Osteopatia strukturalna i chiropraktyka wg dr Ackermana” - Warszawa 2018 Metoda „Fascial Distortion Model” (FDM) - Łódź 2018 „Suche igłowanie- Dry needling”- Łódź 2018 „Proprioreceptive Neuromuscular Facilitation” PNF 3 - kurs rozwijający - Wrocław 2018
|
|
Małgorzata Wojciechowska - fizjoterapeuta
Studia: Fizjoterapia I stopnia - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi Fizjoterapia II stopnia - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi (w trakcie) Technik masażysta - SPSWL w Łowiczu
Kursy: Proprioceptywne Nerwowo-Mięśniowe Torowanie (PNF podstawowy) - 2017-03-22 Warsztaty z zakresu umiejętności wychowawczych " Szkoła dla rodziców i wychowawców" -2017-12-01 PNF w pediatrii - 2018-06-01 Kinesiotaping Plastrowanie Dynamiczne stopień 1 i 2 - 2019-03-10 Kurs certyfikujący " Wpływ stabilizacji tułowia na pracę kończyn dolnych u pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym" - 2019-04-24 |
|
mgr Remigiusz Zieliński – logopeda, pedagog
Studia: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, magisterskie - Staropolska Wyższa Szkoła w Kielcach Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, licencjackie -WSC w Łodzi
Studia podyplomowe Logopedia - Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
Kursy: „Odpowiedzialność nauczycieli a bezpieczeństwo uczniów" - Centrum Edukacyjne w Radomiu - 2016 „Moje wyzwanie - moja droga" Clean Dynamics w Staropolskiej Szkole Wyższej w Kielcach - 2016 „Szkoła sprzyjająca dziecku: Trening kreatywności i twórczości" - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Skierniewicach - 2015 „Sposób na sukces, czyli uczyć inaczej: Jak wzmocnić relacje nauczyciel - uczeń? Warsztat interaktywny" - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Skierniewicach - 2014 „Zespołowa praca nauczycieli strategią rozwoju szkoły" - Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty Radom - 2014 Kurs ratownika medyczno-sanitarnego PCK
|