ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: piątek, 31, styczeń 2020 18:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 31.01.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2020
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2018 – 31.03.2021 roku w ramach Konkursu 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
1. Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1), w terminie do 31 marca 2020 roku.
2. Skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny projektu powinien być co najmniej dwuosobowy. W skład zespołu powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. Osoby przeprowadzające audyt zewnętrzny składają pisemne oświadczenie o bezstronności i niezależności (załącznik nr 2). Oświadczenia stanowią załączniki do umowy podpisywanej pomiędzy Wnioskodawcą, a wykonawcą audytu zewnętrznego. Wzór oświadczenia o bezstronności i niezależności składanego przez osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu stanowi załącznik do „Wytycznych”.
3. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa w pkt 3 (załącznik nr 3).
5. Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:
Od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2020 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Lokalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.
3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.
4. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.
5. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
6. prowadzenie zajęć logopedycznych.
7. Prowadzenie zajęć muzykoterapeutycznych.
8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.
9. Prowadzenie hipoterapii.
10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego.
12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów i zakup zewnętrznej obsługi projektu.
13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie
programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
14. Praca wolontariuszy.
15. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
Wartość projektu poddanemu audytowi:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 737756,00.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 40100,00.
b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 697616,00.
a) Koszty bieżące (w zł) 697616,00.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 0,00 zł.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 5900,00 zł.
Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731. Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 12 lutego 2020 roku, godz. 12:00 na e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie do 31 marca 2020 roku. Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska