Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 12.02.2019 r.

 

  

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2018 – 31.03.2021 roku  w  ramach   Konkursu 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października  2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Powyższy Audyt  Zewnętrzny  wykonany musi zostać zgodnie z  Wytycznymi  dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.

Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:

a. prawidłowość udokumentowania wydatków,

b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,

d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,

e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.

 

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

 

1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:

Od dnia 1 kwietnia 2018  roku do dnia  31 marca 2019 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.

 

Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego

Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć  muzykoterapeutycznych.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie hipoterapii.

10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego.

12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów i zakup zewnętrznej obsługi projektu.

13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie

programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

14. Praca wolontariuszy.

15. Zakupy  inwestycyjne.

16. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

  

Wartość projektu poddanemu audytowi:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 770592,00 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 39600,00 zł.

b) Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 678992,00 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 678992,00 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 52000,00 zł.

4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 5900,00 zł.

 

 Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

      Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do
kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  20 lutego  2019 roku,  godz.1800 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres 
ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie do 31  marca  2019 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                                Z  poważaniem:

                                                                                Przewodnicząca                              

                                                                        Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

                                                                                                   

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019 (3)

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 12.02.2019 r.

 

  

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2018 – 31.03.2021 roku  w  ramach   Konkursu 4/2017 pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października  2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Powyższy Audyt  Zewnętrzny  wykonany musi zostać zgodnie z  Wytycznymi  dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.

Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:

a. prawidłowość udokumentowania wydatków,

b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,

d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,

e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.

 

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

 

1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:

Od dnia 1 kwietnia 2018  roku do dnia  31 marca 2019 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.

 

Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego

Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć  muzykoterapeutycznych.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie hipoterapii.

10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego.

12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów i zakup zewnętrznej obsługi projektu.

13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie

programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

14. Praca wolontariuszy.

15. Zakupy  inwestycyjne.

16. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

  

Wartość projektu poddanemu audytowi:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 770592,00 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 39600,00 zł.

b) Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 678992,00 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 678992,00 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 52000,00 zł.

4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 5900,00 zł.

 

 Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

      Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do
kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  20 lutego  2019 roku,  godz.1800 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres 
ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie do 31  marca  2019 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                                Z  poważaniem:

                                                                                Przewodnicząca                              

                                                                        Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

                                                                                                   

ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 12.02.2019 r.

 

  ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu  pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2018 – 31.03.2019 roku  w  ramach  Konkursu 2/2016 pn. „Kurs na samodzielność - zwiększenie aktywności osób niepełnosprawnych w życiu społecznym” z dnia 24-10-2016 roku (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Powyższy Audyt  Zewnętrzny  wykonany musi zostać zgodnie z  Wytycznymi  dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.

Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:

a. prawidłowość udokumentowania wydatków,

b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,

d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,

e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.

 

 Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

 1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

2 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2017 roku do dnia 31 marca 2019  roku.

6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:

Od dnia 1 kwietnia 2018  roku do dnia  31 marca 2019 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Regionalny.

 

Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego

Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie zajęć  fizjoterapeutycznych.

3. Prowadzenie terapii zajęciowej. 

4. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

5. Prowadzenie zajęć logopedycznych.

6. Prowadzenie szkoły rąk.

7. Prowadzenie dogoterapii.

8. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.

9. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, księgowej, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.

10. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz   wykonanie audytu zewnętrznego.

11. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.

12. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

13. Praca wolontariuszy.

14. Zakup zestawu sprzętu do Integracji Sensorycznej.

15. Zakup inwestycyjny.

 

Wartość projektu poddanemu audytowi:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 473320,00 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 31680,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 31680,00 zł.

b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 441640,00 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 441640,00 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 0,00 zł.

4)Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 6000,00 zł.

 

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731. Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 20 lutego  2019 roku,  godz.1800 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub listownie na adres 
ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie do 31  marca  2019 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                               Z  poważaniem:

                                                                                Przewodnicząca                              

                                                                        Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

                                                                                                   

PFRON URUCHOMIŁ Portal SOW

 

PFRON uruchomił portal SOW


 










 

Wszyscy skorzystajmy z dobrodziejstwa Internetu. Wystartował portal SOW dla ON

 

Wydawało by się, że żyjemy w dobie cyfryzacji. Każdy z nas posiada w domu Internet oraz urządzenie, za pomocą którego otwiera nam się okno na świat. Niestety wśród osób z niepełnosprawnościami ciągle mała jest świadomość, jaką pomoc może zaoferować im Państwo, w tym PFRON. Niewiedza często powoduje obniżenie standardu ich życia.

Pragniemy zmienić sytuację osób niepełnosprawnych

Skorzystaliśmy z dostępnej techniki i uruchomiliśmy nowoczesną platformę,  za pomocą której osoby niepełnosprawne będą mogły składać wnioski o dofinansowanie ze środków PFRON będących w gestii Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST), po raz pierwszy bez wychodzenia z domu. System będzie dostępny dla tych użytkowników, których przedstawiciele z JST do niego przystąpią. (https://www.youtube.com/watch?v=aLOZGaQWplo&t=11s)

 


Jeden System, wiele narzędzi pomocy

System SOW poprzez różne kanały ma na celu dotarcie z informacją o możliwej pomocy do wszystkich osób potencjalnie zainteresowanych poprzez: portal informacyjny (źródło wiedzy), infolinię  (wsparcie techniczne), kreator (krok po kroku poprowadzi za rękę do właściwej formy wsparcia).

Szeroka wiedza w jednym miejscu  

Z końcem sierpnia ruszył długo wyczekiwany portal informacyjny (https://portal-sow.pfron.org.pl/sow/). Portal to narzędzie będące integralną częścią SOW, na którym już znajdują się aktualne treści o projekcie, informacje o harmonogramie, ważnych wydarzeniach i spotkaniach, informacje edukacyjne oraz inne wartościowe treści do zakomunikowania poszczególnym beneficjentom i interesariuszom projektu SOW. Jego rolą będzie zwiększenie świadomości wśród osób z niepełnosprawnościami dotyczącej m.in. formy pomocy dedykowanej dla ich rodzaju niepełnosprawności.

Chcemy dać szansę na lepsze życie

Portal ma być źródłem wiedzy o Systemie, w szczególności dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się udzielaniem dofinansowań obsługiwanych przy pomocy Systemu SOW, osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania, pracowników PFRON oraz innych instytucji centralnych zainteresowanych kwestiami informatyzacji administracji publicznej, przedstawicieli mediów lokalnych. Poprzez zwiększenie świadomości osób z niepełnosprawnościami dajemy im możliwość na lepsze życie. Zapraszamy na https://portal-sow.pfron.org.pl. Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

 

 

 

 

 

Sprawdź czy w Twoim powiecie można składać wnioski przez Internet!

 

     Sprawdź czy w Twoim powiecie można składać wnioski przez Internet!

 



System SOW umożliwia Osobom Niepełnosprawnym i podmiotom działającym na ich rzecz aplikowanie o środki PFRON będące w gestii jednostek samorządowych za pomocą Internetu. Dzięki nowoczesnej platformie informatycznej mogą Państwo uzyskać informację na temat wsparcia dostępnego z PFRON, a następnie wypełnić, podpisać i złożyć wniosek, dokonać ewentualnych wyjaśnień i uzupełnień, podpisać umowę oraz rozliczyć dofinansowanie.

Stawiamy na niezależność

Nie muszą już Państwo angażować rodziny i znajomych, żeby zawieźli Pana/ią do urzędu. Nie muszą Państwo stać w długiej kolejce. Teraz mogą Państwo złożyć wniosek przez Internet! Wszystko to za pomocą SOW https://sow.pfron.org.pl/.

Skorzystaj z udogodnień 

Obecnie dokładamy starań, aby wyposażyć pracowników ośrodków pomocy społecznej w tablety. Dzięki nim będą mogli nie tylko poinformować Państwa o dostępnych dofinansowaniach, ale także złożyć w Państwa imieniu stosowny wniosek. Do Państwa dyspozycji jest również portal SOW https://portal-sow.pfron.org.pl  na którym znajdują się m.in. informacje o szkoleniach internetowych, dla tych z Państwa, którzy lubią wiedzieć więcej. 

Masz pytania – daj nam znać!

Na każdym etapie wypełniania wniosku o dofinansowanie pomocą służą pracownicy infolinii SOW, którzy pod numerami telefonów: 0 800 889 777 (połączenie bezpłatne) lub 22 702 00 00 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora) w godzinach 9-17 udzielają wszelkich potrzebnych informacji.

System SOW jest dla każdej ON w naszym kraju 

SOW jest narzędziem dla osób z niepełnosprawnościami i wszystkich, którzy działają na ich rzecz. Jego celem jest usprawnienie procesu składania wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON, a tym samym poprawa jakości Państwa życia i przeciwdziałanie wykluczeniu osób niepełnosprawnych. Dokładamy starań, aby wszystkie samorządy przyłączyły się do systemu. Jeżeli jednostka na Państwa terenie nie przystąpiła jeszcze do systemu SOW to trzeba ich zapytać - dlaczego?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 6/2018 - ROZSTRZYGNIĘCIE

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                                                                                                                                      Łowicz, 23 czerwca 2018 roku. 

ZESTAWIENIE PORÓWNANIA I OCENY OFERT

 

  1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:

   1. Specjalistyczny stymulator logopedyczny (zestaw) - podstawowe wymagane minimalne cechy (skład zestawu):

  1. stymulator logopedyczny,
  2. szpatułki do stymulatora i wibratora,
  3. wkładki dystansowe,
  4. rezonator,
  5. elektrostymulator,
  6. masker,
  7. metronom,
  8. echo – wibrator,
  9. instrukcja do wibratora,
  10. płyn dezynfekujący,
  11. ilustracje logopedyczne,
  12. komplet płyt CD z  opisem leczenia najczęstszych przypadków w praktyce logopedycznej,
  13. przeszkolenie 3 logopedów w zakresie obsługi zakupionego specjalistycznego stymulatora logopedycznego.

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty 17.000,00 zł (siedemnaście tysięcy  złotych  zero groszy brutto)

 

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano Zapytanie ofertowe 6/2018) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 13 czerwca 2018 roku.

 

2. W dniu 13 czerwca 2018 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 7 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 13.06.2018 roku.

 

3. W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego 22 czerwca 2018 roku zamknięto nabór ofert i wybrana została oferta do realizacji zamówienia. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających  wymagania techniczne i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj.

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy, e-mail

Cena oferty brutto (zł)

Uwagi

1.

DEMOSTENES

Izabela Kawulak

ul. Kwiatowa 33

55-040 Bielany Wrocławskie

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

16.890,00

 

brak

 

 

 

4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

a. DEMOSTENES  Izabela Kawulak, ul. Kwiatowa 33, 55-040 Bielany Wrocławskie, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

b. KOMLOGO, ul. Wiejska 21, 47-143 Niezdrowice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

c. PJ therapeutic Piotr Jaworski, ul. Chodkiewicza 5, 43-600 Jaworzno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

d. Senido Joanna Wieczorek, ul. Wólczańska 247, 93-035 Łódź, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

e. EMPIS & Sensum Mobile sp. z o.o., ul. Śródziemnomorska 11 / 21, 02-758 Warszawa,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

f. Liger Rozwiązania dla edukacji i terapii, ul.Henryka Sienkiewicza 26 A, 27-400 Ostrowiec Św., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

g. KAJKOSZ M.Przycka i D.Przycki Spółka cywilna, ul. Kowalczyka 1A, 03-193 Warszawa, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”:  Piotr Gołaszewski

 

Przewodnicząca Stowarzyszenia:  Milena Brzoza-Gołaszewska    

      

 

         

                                   

 

 

   

Copyright © MK SOFT