Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl


    Łowicz, 02 czerwca  2020 roku.

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT


 1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:

Urządzenia do wibroterapii ręki Galileo Mano 20 S &L Terapia ręki z dwoma hantlami – podstawowe wymagane minimalne cechy:

  • Częstotliwość: 5 Hz do 40 Hz
  • Amplituda: 0 +/- 2,5 mm
  • Maksymalne przyśpieszenie: 12,9 g
  • Szerokość uchwytu: 160 mm (S) i 260 mm (L)
  • Średnica uchwytu: 20 mm
  • Wymiary: 21x132x46 mm (S) i 317X132x46 mm (L)
  • Waga hanla: 1,1 kg (S) i 1,4 kg (L)

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” zaplanowana na realizację zakupu to 19.000,00 złotych (dziewiętnaście tysięcy  złotych zero groszy).

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe 5/2020) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 22 maja 2020 roku.

2. W dniu 22 maja 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 6 ewentualnych  Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 22.05.2020 roku.

3.W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 czerwca 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła jedna oferta, która wybrana została do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

              LIW Care Technology

                       Sp. z o.o.

                 ul. Golfowa 7
                  94-406 Łódź

              Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="text-align: center;">              Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

19.000,00

 

  oferta zaakceptowana do realizacji

 

2.

 VIB zdrowe wibracje

                 ul.Wiązana 20J
               04-680 Warszawa

                  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

 

3.

IBardoMed Sp. z o.o.

             ul. Konecznego 6/66
                31-216 Kraków

            Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

 

4.

AMeden-Inmed Sp. z o.o.

                ul. Wenedów 2,

               75-847 Koszalin

         Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

5.

TopSlim.pl

               ul. Zamojska 139,

                23-400 Biłgoraj

              Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

6

Nodium Group S.C.

               ul. Metalowa 3,

                43-100 Tychy

            Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 brak

 

ew. wykonawca odpowiedział, że nie posiada produktu dotyczącego oferty

4.Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5.Wybrano ofertę spełniającą  wymagania techniczne i warunki określone  w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 1, nazwa wykonawcy:
LIW Care Technology  Sp. z o. o. , ul. Golfowa 7 , 94-406 Łódź, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6.Cena brutto 19.000,00 zł słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych, zero groszy.

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko: Piotr Gołaszewski

Kierownik-Koordynator Projektu I „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” 

Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                                                                            

ZAPYTANIE OFERTOWE 6/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 22.05.2020 r.

 

  

ZAPYTANIE OFERTOWE 6/2020


Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Platformy wibracyjnej do wibroterapii typu Galileo Med 35 z poręczą w ramach realizacji projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

   1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

   2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

   3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

   4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku  pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w    stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Opis przedmiotu zamówienia:

Platforma wibracyjnej do wibroterapii typu Galileo Med 35 z poręczą

  •   Częstotliwość: 5 Hz do 33 Hz
  •   Amplituda: 0 +/- 4,7  mm
  •   Maksymalne przyśpieszenie: 20,6 g
  •   Maksymalne obciążenie: 140 kg
  •   Waga całkowita (z poręczą): 37 kg
  •   Wymiary (z poręczą): 683x490x1051 mm

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 Suma  środków PFRON  zaplanowany na realizację oferty to 26.500,00 zł  (dwadzieścia sześć tysięcy  pięćset złotych  zero groszy brutto)

Prosimy o przedłożenie swojej  oferty cenowej  (cena brutto)   uwzględniającej    wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02 czerwca  2020 roku,  godz.12:00 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową i zostanie wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć  zakupiony sprzęt do miejsca realizacji projektu tj. ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu (parter). Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 02 czerwca 2020 roku do 30 czerwca  2020 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 Z  poważaniem: Przewodnicząca - Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 22.05.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2020

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Urządzenia do wibroterapii ręki Galileo Mano 20 S &L Terapia ręki z dwoma hantlami w ramach realizacji projektu  pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

   1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

   2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

   3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

   4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku  pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Urządzenie do wibroterapii ręki Galileo Mano 20 S &L Terapia ręki z dwoma hantlami
  • Częstotliwość: 5 Hz do 40 Hz
  • Amplituda: 0 +/- 2,5 mm
  • Maksymalne przyśpieszenie: 12,9 g
  • Szerokość uchwytu: 160 mm (S) i 260 mm (L)
  • Średnica uchwytu: 20 mm
  • Wymiary: 21x132x46 mm (S) i 317X132x46 mm (L)
  • Waga hanla: 1,1 kg (S) i 1,4 kg (L)

 Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 Suma  środków PFRON  zaplanowany na realizację oferty to 19.000,00 zł  (dziewiętnaście tysięcy  złotych  zero groszy brutto)

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą   uprawnioną  do  kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02 czerwca  2020 roku,  godz.1200 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową i zostanie wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć  zakupiony sprzęt do miejsca realizacji projektu tj. ul. Kaliska 6 w Łowiczu (IV piętro). Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 02 czerwca 2020 roku do 30 czerwca  2020 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

Z  poważaniem: Przewodnicząca - Milena Brzoza-Gołaszewska

                                                                       

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 Łowicz, 02 kwietnia 2020 roku.

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERTY



1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

   a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

   b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

   c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

   d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

   e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

   f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

   g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

   h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

   i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” zaplanowana na realizację oferty to 15.348,00 złotych (piętnaście tysięcy trzysta czterdzieści osiem złotych  zero  groszy)  - 1279,00 złotych/miesięcznie.

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 23 marca 2020 roku.

2. W dniu 23 marca 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 23.03.2020 roku. 

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 kwietnia 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

 

Biuro Rachunkowe M. I A.

Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

15.348,00 zł

 

brak

 

 

4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Cena brutto  15.348,00 złotych (piętnaście tysięcy trzysta czterdzieści osiem złotych  zero  groszy)  - 12 miesięcy x 1279,00 zł.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

   a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Rozeznanie przeprowadził: Piotr Gołaszewski

Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska                           

 

                                   

 

 

                                

                                

 

                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 Łowicz, 02 kwietnia 2020 roku.

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERTY



1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

   a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

   b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

   c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

   d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

   e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

   f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

   g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

   h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

   i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące  złotych  zero groszy brutto)- 2000 złotych/miesięcznie.

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 23 marca 2020 roku.

2. W dniu 23 marca 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 23.03.2020 roku. 

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 kwietnia 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

 

Biuro Rachunkowe M. I A.

Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

24.000,00 zł

 

brak

 

4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Cena brutto 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, zero groszy.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

   a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

   h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko:

Piotr Gołaszewski , Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

Wybór akceptuję i zatwierdzam:

Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                    

 

 

 

 

                                   

 

 

                                

                                

 

                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 23.03.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2020

 

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku  w  ramach  konkursu  4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

1)   uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)   posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3)   pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)   pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.


Obsługa księgowa obejmować będzie:

a.  prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b.  prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c.  prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d.  wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e.  prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f.  prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g.  wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h.  przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i.   przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu: Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania: 3 Okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:

Od dnia 1 kwietnia 2020  roku do dnia  31 marca 2021 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.


Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.

10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.

11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.

12. Obsługa księgowa niniejszego projektu

13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet,  zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.

16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

17. Praca wolontariuszy.

18. Zakupy inwestycyjne. 

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia. Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 4/2020.

Kryteria wyboru oferty:  Cena-10 pkt x 100% wagi

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 02 kwietnia  2020 roku,  godz.12:00 na  e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od  03  kwietnia 2020 roku do 31  marca  2021 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 

                                                                              Z  poważaniem

                                                                              Przewodnicząca                              

                                                                     Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

Copyright © MK SOFT