ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: poniedziałek, 23, marzec 2020 11:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 23.03.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2020
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2020 – 31.03.2021 roku w ramach konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 26 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.
Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Obsługa księgowa obejmować będzie:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu: Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022 roku.
6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2020 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Regionalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii.
5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.
6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.
8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.
9. Prowadzenie Szkoły Rąk.
10. Praca wolontariuszy.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2021 rok).
12. Zakup inwestycyjny.
13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów.
15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki.
16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego.
18. Zakupy inwestycyjne.
Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.
Wartość projektu:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowanych (w zł) 513369,40 zł.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowanych: 44280,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 29971,00 zł.
b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 483398,40 zł.
a) Koszty bieżące (w zł) 464398,40 zł.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 19000,00 zł.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 15348,00 zł.- 12 miesięcy x 1279,00 zł.
Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 3/2020.
Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów
jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 02 kwietnia 2020 roku, godz.1200 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie od 03 kwietnia 2020 roku do 31 marca 2021 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska