ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2020
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: piątek, 31, styczeń 2020 18:02
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 31.01.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2020
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Audytu Zewnętrznego projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku w ramach Konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
1. Powyższy Audyt Zewnętrzny wykonany musi zostać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1), w terminie do 31 marca 2020 roku.
2. Skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny projektu powinien być co najmniej dwuosobowy. W skład zespołu powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. Osoby przeprowadzające audyt zewnętrzny składają pisemne oświadczenie o bezstronności i niezależności (załącznik nr 2). Oświadczenia stanowią załączniki do umowy podpisywanej pomiędzy Wnioskodawcą, a wykonawcą audytu zewnętrznego. Wzór oświadczenia o bezstronności i niezależności składanego przez osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu stanowi załącznik do „Wytycznych”.
3. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa w pkt 3 (załącznik nr 3).
5. Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:
a. prawidłowość udokumentowania wydatków,
b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,
d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,
e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022 roku.
6. Okres podlegający bieżącemu audytowi zewnętrznemu:
Od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2020 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Regionalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych.
3. Prowadzenie terapii zajęciowej.
4. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.
5. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.
6. Prowadzenie szkoły rąk.
7. Prowadzenie dogoterapii.
8. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.
9. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.
10. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, księgowej, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.
11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.
12. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki..
13. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
14. Praca wolontariuszy.
15. Zakup inwestycyjny.
16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego
Wartość projektu poddanemu audytowi:
1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 403875,60.
2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 44280,00 zł.
a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 44280,00.
b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.
3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 359595,60.
a) Koszty bieżące (w zł) 335595,60.
b) Koszty inwestycyjne (w zł) 24000,00.
4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie audytu zewnętrznego (w zł) 6000,00.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731. Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 12 lutego 2020 roku, godz. 12:00 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres: ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie do 31 marca 2020 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
„Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: czwartek, 23, maj 2019 20:40
STOWARZYSZENIE CENTRUM INICJATYW OBYWATELSKICH ZIEMI ŁOWICKIEJ
Informujemy o realizacji projektu na rzecz osób niepełnosprawnych pn.
„Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
w okresie 01.06.2019-30.11.2019 r.
Projekt ma na celu stworzenie trzydziestu osobom niepełnosprawnym z województwa łódzkiego warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich rozwoju psychoruchowego, zwiększenie poziomu integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie 6 miesięcy realizacji projektu.
W wyniku rekrutacji zostanie wyłoniona grupa beneficjentów ostatecznych projektu - 20 dzieci niepełnosprawnych i 5 dorosłych osób niepełnosprawnych. W rekrutacji była przestrzegana zasada równości szans i płci. Poprzez realizację zadania chcemy także zwrócić uwagę lokalnej społeczności na potrzeby osób niepełnosprawnych i ich rodzin; oraz integrować środowisko lokalne na rzecz rozwiązywania ich potrzeb.
Osoby zainteresowane udziałem, oraz pracą przy realizacji projektu mogą składać dokumenty aplikacyjne, dostępne w siedzibie Stowarzyszenia na ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu. Koordynator projektu udziela informacji o projekcie pod nr tel. 606792731
Szczegółowy wykaz działań realizowanych w ramach projektu „Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
- Indywidualne zajęcia rehabilitacyjne metodami specjalistycznymi: NDT Bobath, Integracji Sensorycznej, EEG-Biofeedback, RSA-Biofeedback, PNF, Osteopatii Funkcjonalnej, gimnastyka korekcyjna, ćwiczenia w kombinezonach DUNAG-02, ćwiczenia na platformie dynamograficznej i bieżni, fizykoterapia wykonywane przez fizjoterapeutów.
- Grupowe warsztaty plastyczno-terapeutyczne wykonywane przez instruktora terapii zajęciowej.
- Indywidualne zajęcia logopedyczne rozwijające alternatywną komunikację wykonywane przez logopedę.
- Wystawa prezentująca prace wykonane w trakcie warsztatów plastyczno-terapeutycznych.
„Projekt współfinansowany ze środków Zarządu Województwa Łódzkiego” w wysokości 23.900,00 zł
ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2019-ROZSTRZYGNIĘCIE
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: poniedziałek, 06, maj 2019 19:03
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz, 06 maja 2019 roku.
ZESTAWIENIE
PORÓWNANIA I OCENY OFERT DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 5/2019
1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:
Wanna do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych o regulowanej wysokości – podstawowe wymagane minimalne cechy:
- powinna posiadać minimum 16 dysz do masażu wirowego z funkcją napowietrzania strumienia wody, w tym 4 dysze do masażu stóp,
- wanna nie może wymagać stałych przyłączy wodno – kanalizacyjnych i musi posiadać kółka jezdne w podstawie wanny umożliwiające użytkownikowi łatwe jej przemieszczanie,
- regulacja wysokości wanny musi odbywać się poprzez napęd elektryczny,
- waga wanny nie może być większa niż 100 kg.,
- czas napełniania wanny nie może być większy niż 3 minuty,
- wanna zasilana będzie napięciem 230 V, 50 Hz,
- regulacja wysokości wanny: minimum 600 mm,
- wanna musi posiadać system całkowitego opróżniania obiegu wody wraz z pompą,
- części składowe urządzenia wykonane muszą być z bezpiecznych, nieszkodliwych dla zdrowia materiałów i muszą posiadać właściwe certyfikaty,
- wanna musi posiadać zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho i wąż napełniający,
- wanna musi posiadać zabezpieczenie przed osadzaniem się kamienia (elektromagnetyczny zmiękczacz wody).
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Suma środków PFRON w ramach projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” zaplanowana na realizację zakupu to 24.000,00 złotych (dwadzieścia cztery tysiące złotych zero groszy).
Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe 5/2019) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 24 kwietnia 2019 roku.
2. W dniu 24 kwietnia 2019 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 4 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową przez Koordynatora Projektu.
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 24.04.2019 roku.
3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 06 maja 2019 roku do godziny 12:00 do Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęły dwie oferta i jedna z nich (oferta tańsza) została wybrana do realizacji:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Uwagi |
1. |
FOR – MED Anna Zaks |
ul. Szymczaka 2 lok.21 01-227 Warszawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
23.868,00 |
brak
|
2. |
BTL Polska Sp.z o.o.
|
ul. Leonidasa 49 02-239 Warszawa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
brak |
brak
|
3. |
Medshop Polska |
ul. Armii Krajowej 7 58-100 Świdnica Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
brak |
brak
|
4. |
BH KINESIS Andrzej Boruta |
ul. Penara 23 38-440 Iwonicz Zdrój Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
24.900,00 |
oferta nie mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia |
4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji.
5. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wymagania techniczne i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 1, nazwa wykonawcy: FOR – MED Anna Zaks, ul. Szymczaka 2 lok.21, 01-227 Warszawa, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
6. Cena brutto 23.868,00 zł słownie: dwadzieścia trzy tysiące osiemset sześćdziesiąt osiem złotych, zero groszy.
Rozeznanie przeprowadził:
Imię i nazwisko - Piotr Gołaszewski
Koordynator Projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2”
Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 16, kwiecień 2019 19:02
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz, 16 kwietnia 2019 roku.
ZESTAWIENIE
PORÓWNANIA I OCENY OFERT
1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Suma środków PFRON w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych zero groszy brutto)- 2000 złotych/miesięcznie.
Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 09 kwietnia 2019 roku.
2. W dniu 09 kwietnia 2019 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową przez Koordynatora Projektu.
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 09.04.2019 roku.
3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 16 kwietnia 2019 roku do godziny 12:00 do Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Uwagi |
1. |
Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa |
ul. K.K. Baczyńskiego 2/46 99-400 Łowicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
24.000,00 zł |
brak |
4. Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji.
5. Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
6. Cena brutto 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, zero groszy.
7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;
a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Rozeznanie przeprowadził:
Imię i nazwisko, stanowisko: Piotr Gołaszewski , Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”
Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2019
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: środa, 24, kwiecień 2019 16:00
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 24.04.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2019
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych o regulowanej wysokości w ramach realizacji projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w postaci:
Opis przedmiotu zamówienia:
- Wanna do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych o regulowanej wysokości – podstawowe wymagane minimalne cechy:
- powinna posiadać minimum 16 dysz do masażu wirowego z funkcją napowietrzania strumienia wody, w tym 4 dysze do masażu stóp,
- wanna nie może wymagać stałych przyłączy wodno – kanalizacyjnych i musi posiadać kółka jezdne w podstawie wanny umożliwiające użytkownikowi łatwe jej przemieszczanie,
- regulacja wysokości wanny musi odbywać się poprzez napęd elektryczny,
- waga wanny nie może być większa niż 100 kg.,
- czas napełniania wanny nie może być większy niż 3 minuty,
- wanna zasilana będzie napięciem 230 V, 50 Hz,
- regulacja wysokości wanny: minimum 600 mm,
- wanna musi posiadać system całkowitego opróżniania obiegu wody wraz z pompą,
- części składowe urządzenia wykonane muszą być z bezpiecznych, nieszkodliwych dla zdrowia materiałów i muszą posiadać właściwe certyfikaty,
- wanna musi posiadać zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho i wąż napełniający,
- wanna musi posiadać zabezpieczenie przed osadzaniem się kamienia (elektromagnetyczny zmiękczacz wody).
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Suma środków PFRON zaplanowany na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych zero groszy brutto)
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 06 maja 2019 roku, godz.1200 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres: ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową i zostanie wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć zakupiony sprzęt do miejsca realizacji projektu tj. ul. Kaliska 6 w Łowiczu (IV piętro). Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie od 06 maja 2019 roku do 15 czerwca 2019 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 09, kwiecień 2019 16:00
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 09.04.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku w ramach konkursu 4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 17 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
Obsługa księgowa obejmować będzie:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu:
ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu:
Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu:
Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.
4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania:
3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021 roku.
6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:
Od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2020 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Lokalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego
Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.
3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.
4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej.
5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.
6. prowadzenie zajęć logopedycznych.
7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.
8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.
9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.
10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.
11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.
12. Obsługa księgowa niniejszego projektu
13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.
15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet, zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.
16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie
programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
17. Praca wolontariuszy.
18. Zakupy inwestycyjne.
Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.
Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.
Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 4/2019.
Kryteria wyboru oferty:
Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 16 kwietnia 2019 roku, godz. 12:00 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego musi nastąpić w terminie od 17 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska
Więcej artykułów…
- ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE
- „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” – 2 okres realizacji
- Projekt „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2”
- ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2019