ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2021
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: wtorek, 23, marzec 2021 00:30
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej
99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3
tel. 0608298837, 606792731
www.centrum.lowicz.pl
Łowicz 23.03.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2021
Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 4” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w okresie 01.04.2021 – 31.03.2022 roku w ramach konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy Bariery” z dnia 09 października 2020 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.
Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
Obsługa księgowa obejmować będzie:
a. prawidłowe udokumentowanie wydatków,
b. prawidłowe zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,
c. prawidłowe rozliczanie różnych źródeł finansowania projektu,
d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,
e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,
f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,
g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,
h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,
i. przygotowanie planu kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.
Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:
1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).
3. Tytuł projektu: Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 4. Rodzaj projektu: Projekt wieloletni.
5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2021 roku do dnia 31 marca 2024 roku.
6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2021 roku do dnia 31 marca 2022 roku.
7. Charakter projektu: Ciągły.
8. Zakres terytorialny projektu: Regionalny.
Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:
1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.
2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.
3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.
4. Prowadzenie zajęć terapii ruchem (treningu funkcjonalnego - fizjoterapii).
5. Prowadzenie terapii metodami Integracji Sensorycznej, Vojty i NDT Bobath.
6. Prowadzenie terapii pedagogicznej.
7. Prowadzenie terapii logopedycznej.
8. Prowadzenie terapii zajęciowej.
9. Prowadzenie muzykoterapii.
10. Prowadzenie neuroterapii metodą RSA i EEG Biofeedback.
11.Prowadzenie hipoterapii.
12. Praca wolontariuszy.
13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2022 rok).
14. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.
15. Realizowanie opłat stałych (opłat za czynsz, kosztów ogrzewania, opłat za energię elektryczną, opłat za zużycie wody i odprowadzenie ścieków, innych opłat eksploatacyjnych), zakup materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego, zakup materiałów BHP, obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego - usługa, opłaty za internet i usługi telekomunikacyjne, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów, zakup środków ochrony osobistej dla osób niepełnosprawnych, środków dezynfekcyjnych i wyposażenia potrzebnego do ich stosowania.
Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.
Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) wynosi:
30000,00 zł. - 12 miesięcy x 2500,00 zł.
Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 2/2021.
Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi
Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej (cena brutto) uwzględniającej wszystkie elementy mające wpływ na koszt. Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Piotr Gołaszewski tel. 606792731 . Odpowiedzi oczekujemy w terminie do 04 kwietnia 2021 roku, godz.1200 na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3, 99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej. Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego nastąpi w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).
Z poważaniem:
Przewodnicząca
Milena Brzoza-Gołaszewska