Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2021

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 23.03.2021 r.

 

  

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2021

 

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 4” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2021 – 31.03.2022 roku  w  ramach  konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy Bariery” z dnia 09 października 2020 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.

 

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu: 

1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu: Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2021 roku do dnia 31 marca 2024  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2021  roku do dnia  31 marca 2022 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Regionalny.

 

 Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

 1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

4. Prowadzenie zajęć terapii ruchem (treningu funkcjonalnego - fizjoterapii).

5. Prowadzenie terapii metodami Integracji Sensorycznej, Vojty i NDT Bobath.

6. Prowadzenie terapii pedagogicznej.

7. Prowadzenie terapii logopedycznej.

8. Prowadzenie terapii zajęciowej.

9. Prowadzenie muzykoterapii.

10. Prowadzenie neuroterapii metodą RSA i EEG Biofeedback.

11.Prowadzenie hipoterapii.

12. Praca wolontariuszy.

13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2022 rok).

14. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

15. Realizowanie opłat stałych (opłat za czynsz, kosztów ogrzewania, opłat za energię elektryczną, opłat za zużycie wody i odprowadzenie ścieków, innych opłat eksploatacyjnych), zakup materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego, zakup materiałów BHP, obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego - usługa, opłaty za internet i usługi telekomunikacyjne, zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów, zakup środków ochrony osobistej dla osób niepełnosprawnych, środków dezynfekcyjnych i wyposażenia potrzebnego do ich stosowania.

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) wynosi:
30000,00 zł. - 12 miesięcy x 2500,00 zł
.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 2/2021.

 Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest: Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 04  kwietnia  2021 roku,  godz.1200 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  nastąpi w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31  marca  2022 roku.  
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 

 

                                                                               Z  poważaniem:

                                                                               Przewodnicząca 

                                                                     Milena Brzoza-Gołaszewska          

ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2021

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 23.03.2021 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2021

 

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2021 – 31.03.2022 roku  w  ramach  konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 26 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku  powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 1.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2022 roku.

 

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

1. Cel programowy projektu: ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu: Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu: Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania: 3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego: Od dnia 1 kwietnia 2021  roku do dnia  31 marca 2022 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Regionalny.

 

Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii.

5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.

6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.

8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.

9. Prowadzenie Szkoły Rąk.

10. Praca wolontariuszy.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2022 rok).

12. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

13. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów.

14. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki.

15. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego.

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

 

Wartość projektu:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 501.826,40 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 30.012,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 30.012,00 zł.

b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 471.814,40 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 471.814,40 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 0,00 zł.

4)Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) wynosi: 
15000,00 zł.- 12 miesięcy x 1250,00 zł
.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 1/2021. 

Kryteria wyboru oferty: Cena-10 pkt x 100% wagi

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest: Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 04  kwietnia  2021 roku,  godz.1200 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  nastąpi w terminie od 05 kwietnia 2021 roku do 31  marca  2022 roku. 
Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                              Z  poważaniem

                                                                               Przewodnicząca                              

                                                                        Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

Grant 1 „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami”

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 06.10.2020 r.

 

 

Grant 1 „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami”


   Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje umowę nr UEB/000004/05/D zawartą 6 października 2020 roku z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o powierzenie grantu w ramach projektu grantowego „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno - zawodowa osób z niepełnosprawnościami”. Grant o wartości 8316,00 złotych przeznaczony jest na pokrycie kosztów zakupu środków ochrony osobistej dla pracowników zaangażowanych w bezpośrednią pracę z osobami z niepełnosprawnościami oraz środków dezynfekcyjnych i wyposażenia potrzebnego do ich stosowania w ramach realizacji projektu współfinansowanego z środków PFRON pn. „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” (umowa ZZO/000201/05/D) z zakresu zadań zlecanych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnościami w Ośrodku przy ul. Kaliskiej 6 w Łowiczu. Zgodnie z założeniami wsparciem w okresie 7 września - 30 grudnia 2020 roku zostanie objętych 11 osób realizujących bezpośrednie zajęcia dla osób z niepełnosprawnościami.

Szczegółowe informacje na temat grantu: https://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/zaczynamy-nabor-wnioskow-sluzacych-walce-z-covid-19/

 

 

                                                                            

 

 

                                                                                                   

„Rehabilitacja drogą do samodzielności”

STOWARZYSZENIE  CENTRUM  INICJATYW  OBYWATELSKICH ZIEMI ŁOWICKIEJ

 

 

 

Informujemy o realizacji projektu na rzecz osób niepełnosprawnych pn.

„Rehabilitacja drogą do samodzielności”

w okresie 01.08.2020-30.11.2020 r.

 

     Projekt ma na celu stworzenie osiemnastu osobom niepełnosprawnym z województwa łódzkiego warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich rozwoju psychoruchowego, zwiększenie poziomu integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych.

     W wyniku rekrutacji zostanie wyłoniona grupa beneficjentów ostatecznych projektu - 13 dzieci niepełnosprawnych i 5 dorosłych osób niepełnosprawnych. W rekrutacji była przestrzegana zasada równości szans i płci. Poprzez realizację zadania chcemy także zwrócić uwagę lokalnej społeczności na potrzeby osób niepełnosprawnych i ich rodzin; oraz integrować środowisko lokalne na rzecz rozwiązywania ich potrzeb.

 

Osoby zainteresowane udziałem, oraz pracą przy realizacji projektu mogą składać dokumenty aplikacyjne, dostępne w siedzibie Stowarzyszenia na ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu. 
Koordynator projektu udziela informacji o projekcie pod nr tel. 606792731


Szczegółowy wykaz działań realizowanych w ramach projektu „Rehabilitacja drogą do samodzielności”

  1. Indywidualne zajęcia rehabilitacyjne metodami specjalistycznymi: NDT Bobath, Integracji Sensorycznej, EEG-Biofeedback, RSA-Biofeedback, PNF, Osteopatii Funkcjonalnej, gimnastyka korekcyjna, ćwiczenia w kombinezonach DUNAG-02, ćwiczenia na platformie dynamograficznej i bieżni, fizykoterapia wykonywane przez fizjoterapeutów.
  2. Grupowe warsztaty plastyczno-terapeutyczne wykonywane przez instruktora terapii zajęciowej.
  3. Wystawa prezentująca  prace wykonane w trakcie warsztatów plastyczno-terapeutycznych.


 „Projekt współfinansowany ze środków Zarządu Województwa Łódzkiego” w wysokości 14.000,00 zł

Grant 2 „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami”

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 06.10.2020 r.

 

 

Grant 2 „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnościami”


  

   Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje umowę nr UEB/000005/05/D zawartą 6 października 2020 roku z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o powierzenie grantu w ramach projektu grantowego „Bezpieczne WTZ i rehabilitacja społeczno - zawodowa osób z niepełnosprawnościami”. Grant o wartości 11340,00 złotych przeznaczony jest na pokrycie kosztów zakupu środków ochrony osobistej dla pracowników zaangażowanych w bezpośrednią pracę z osobami z niepełnosprawnościami oraz środków dezynfekcyjnych i wyposażenia potrzebnego do ich stosowania w ramach realizacji projektu współfinansowanego z środków PFRON pn. „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” (umowa ZZO/000181/05/D) z zakresu zadań zlecanych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnościami w Siedzibie Stowarzyszenia przy ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu. Zgodnie z założeniami wsparciem w okresie 7 września - 30 grudnia 2020 roku zostanie objętych 15 osób realizujących bezpośrednie zajęcia dla osób z niepełnosprawnościami.

Szczegółowe informacje na temat grantu: https://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/zaczynamy-nabor-wnioskow-sluzacych-walce-z-covid-19/

 

 

                                                                            

 

 

                                                                                                   

ZAPYTANIE OFERTOWE 6/2020- ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl



Łowicz, 02 czerwca  2020 roku.

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT



 1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:

Platformy wibracyjnej do wibroterapii typu Galileo Med 35 z poręczą – podstawowe wymagane minimalne cechy:

  • Częstotliwość: 5 Hz do 33 Hz
  • Amplituda: 0 +/- 4,7  mm
  • Maksymalne przyśpieszenie: 20,6 g
  • Maksymalne obciążenie: 140 kg
  • Waga całkowita (z poręczą): 37 kg
  • Wymiary (z poręczą): 683x490x1051 mm

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację zakupu to 26.500,00 złotych (dwadzieścia sześć tysięcy pięćset  złotych zero groszy).

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe 6/2020) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 22 maja 2020 roku.

2. W dniu 22 maja 2020 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 6 ewentualnych  Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 22.05.2020 roku.

3.W terminie składania ofert, tj. do dnia 02 czerwca 2020 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła jedna oferta, która zaakceptowana została do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

              LIW Care Technology
                      Sp. z o. o.

                   ul. Golfowa 7
                   94-406 Łódź

               Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

               Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

26.500,00

 

   oferta zaakceptowana do realizacji

 

2.

             VIB zdrowe wibracje

                  ul.Wiązana 20J
                04-680 Warszawa

                    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

 

3.

             IBardoMed Sp. z o.o.

             ul. Konecznego 6/66
                 31-216 Kraków

             Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

 

4.

           AMeden-Inmed Sp. z o.o.

                  ul. Wenedów 2,
                 75-847 Koszalin

           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

5.

                  TopSlim.pl            

                ul. Zamojska 139,
                  23-400 Biłgoraj

               Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

brak

 

brak

 

6

             Nodium Group S.C. 

                  ul. Metalowa 3,
                   43-100 Tychy

              Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 brak

                         

                         brak


4.Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5.Wybrano ofertę spełniającą  wymagania techniczne i warunki określone  w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 1, nazwa wykonawcy:
LIW Care Technology Sp. z o. o. , ul. Golfowa 7 , 94-406 Łódź, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6.Cena brutto 26.500,00 zł słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset złotych, zero groszy.

Rozeznanie przeprowadził:

Imię i nazwisko: Piotr Gołaszewski

Kierownik-Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska                                                        

Copyright © MK SOFT