Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

 

Łowicz, 16 kwietnia  2019 roku. 

 



ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT

 

1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu. 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące  złotych  zero groszy brutto)- 2000 złotych/miesięcznie. 

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 09 kwietnia 2019 roku.

2. W dniu 09 kwietnia 2019 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 09.04.2019 roku.

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 16 kwietnia 2019 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

24.000,00 zł

 

brak 

 

4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6.  Cena brutto 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, zero groszy.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko: Piotr Gołaszewski , Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

Wybór akceptuję i zatwierdzam: Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                    

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 09.04.2019 r.

 

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2019

 

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku  w  ramach  konkursu  4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 17 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

 Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:

Od dnia 1 kwietnia 2019  roku do dnia  31 marca 2020 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.

 Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego

Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.

10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.

11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.

12. Obsługa księgowa niniejszego projektu

13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet,  zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.

16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie

programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

17. Praca wolontariuszy.

18. Zakupy inwestycyjne.

 Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 4/2019.

 Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  16 kwietnia  2019 roku,  godz. 12:00 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.  lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od  17  kwietnia 2019 roku do 31  marca  2020 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

  

                                          Z  poważaniem:

                                          Przewodnicząca                              

                                  Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

                                                                                                   

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

 

Łowicz, 04 kwietnia  2019 roku.   

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT



1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” zaplanowana na realizację oferty to 10.874,40 złotych (dziesięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt cztery złotych  czterdzieści groszy)  - 906,20 złotych/miesięcznie.

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 27 marca 2019 roku.

2. W dniu 27 marca 2019 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 8 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 27.03.2019 roku.

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 04 kwietnia 2019 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

10.874,40 zł

 

brak 

 

4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6.  Cena brutto  10.874,40 złotych (dziesięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt cztery złotych  czterdzieści groszy)  - 12 miesięcy x 906,20 zł.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko - Piotr Gołaszewski

Wybór akceptuję i zatwierdzam:  Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                   

 

 

 

                 

                                                          



 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2019

          Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

  

                                                                                               

Łowicz 27.03.2019 r.

 

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2019

 

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu pn: „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2019 – 31.03.2020 roku  w  ramach  konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” z dnia 26 września 2018 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 06 kwietnia 2019 roku do 31 marca 2020 roku.

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

 Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 marca 2022  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:

Od dnia 1 kwietnia 2019  roku do dnia  31 marca 2020 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Regionalny.

 

Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW.

3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii.

5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath.

6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych.

7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii.

8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej.

9. Prowadzenie Szkoły Rąk.

10. Praca wolontariuszy.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego (luty - marzec 2020 rok).

12. Zakup inwestycyjny.

13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu.

14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki.

16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego.


 Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

 Wartość projektu:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 403875,60 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 44280,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 44280,00 zł.

b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 359595,60 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 335595,60 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 24000,00 zł.

4) Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 10874,40 zł.- 12 miesięcy x 906,20 zł.

 Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 3/2019.

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest: Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do 04  kwietnia  2019 roku,  godz.1200 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .  lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 06 kwietnia 2019 roku do 31  marca  2020 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                          Z  poważaniem

                                                                           Przewodnicząca                              

                                                                    Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

 

                                                                                                   

Projekt „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2”

Projekt

„Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2”

                                 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej realizuje drugi okres projektu pn. „Wieloprofilowe wsparcie dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności 2” współfinansowany ze środków PFRON w ramach Konkursu 1/2018 pn. „Szansa-Rozwój-Niezależność” – zwiększenie aktywności osób niepełnosprawnych w życiu społecznym” (w formie wsparcia) na podstawie art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

    Celem strategicznym niniejszego projektu jest stworzenie dzieciom i dorosłym osobom niepełnosprawnym warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich poziomu rozwoju psychoruchowego i funkcjonalnego, oraz zwiększenie integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu.

   Jest to projekt wieloletni realizowany w okresach:

I okres realizacji – obecny - 01.04.2019 - 31.03.2020

II okres realizacji – 01.04.2020 – 31.03.2021

III okres realizacji – 01.04.2021 – 31.03.2022

Projekt ma charakter regionalny i realizowany jest w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 6.

 

Kryteria i zasady rekrutacji:

1. O przyjęciu do projektu decyduje: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, prawidłowe wypełnienie dokumentów aplikacyjnych, zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wymogami RODO, kolejność zgłoszeń.

2. Podczas rekrutacji zostaną utworzone imienne listy uczestników projektu oraz listy rezerwowe.

3. Osoby, które spełniają kryteria oraz złożą komplet dokumentów, a które nie zostaną zakwalifikowane do udziału w projekcie z powodu braku miejsc, umieszczone zostaną na liście rezerwowej.

4. Osoby, które zakwalifikowano do projektu przystąpią do kolejnego etapu rekrutacji.

W tym celu zostanie powołana 3 - osobowa "komisja orzekająca" składająca się z terapeuty zajęciowego, logopedy i magistra fizjoterapii. Komisja po zapoznaniu się z orzeczeniami o niepełnosprawności oraz dodatkowymi zaświadczeniami o stanie zdrowia osób zgłaszających się z prośbą o objęcie pomocą rehabilitacyjną, przystąpi do oceny psychomotorycznej i rekrutacji beneficjentów do udziału w projekcie.

W wyniku rekrutacji zostanie wyłoniona grupa beneficjentów ostatecznych projektu – 21 dzieci i 4 dorosłe osoby niepełnosprawne. Każdy beneficjent będzie miał specjalnie dobrany dla swoich potrzeb program terapeutyczny. Terapia zostanie dobrana wspólnie z personelem w sposób przemyślany i najlepszy dla beneficjenta. Dla każdego beneficjenta zostanie wykonane IPD na początku okresu realizacji projektu.

Beneficjenci ostateczni będą korzystali z intensywnego wsparcia w formie zajęć fizjoterapeutycznych, logopedycznych z elementami muzykoterapii, pedagogicznych, terapii metodą Vojty i NDT Bobath i szkoły rąk. W rekrutacji będzie przestrzegana zasada równości szans, w tym płci.

 

Harmonogram poszczególnych działań podjętych w trakcie realizacji niniejszego projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego Planu Działania dla każdego beneficjenta - IV 2019 - III 2020.

2. Zatrudnienie kierownika - koordynatora projektu, sprzątaczki/a i pracownika do obsługi EGW  - IV 2019 - III 2020.

3. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka - IV 2019 - III 2020.

4. Prowadzenie zajęć fizjoterapii - IV 2019 - III 2020.

5. Prowadzenie terapii metodą Vojty i NDT Bobath - IV 2019 - III 2020.

6. Prowadzenie zajęć pedagogicznych- IV 2019 - III 2020.

7. Prowadzenie zajęć logopedycznych z elementami muzykoterapii - IV 2019 - III 2020.

8. Prowadzenie zajęć terapii zajęciowej - IV 2019 - III 2020.

9. Prowadzenie Szkoły Rąk - IV 2019 - III 2020.

10. Praca wolontariuszy - IV 2019 - III 2020.

11. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu, wykonanie audytu zewnętrznego – IX – X 2019 i I – III 2020.

12. Zakup inwestycyjny IV- VI 2019.

13. Prowadzenie rehabilitacji osób niepełnosprawnych w różnych typach placówek poprzez realizację projektu - IV 2019 - III 2020.

14. Zakup materiałów niezbędnych do bieżącej pracy specjalistów - IV 2019 - III 2020.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki - IV 2019 - III 2020.

16. Obsługa księgowa projektu przez wykonawcę zewnętrznego - IV 2019 - III 2020.

    Wszystkie działania realizowane przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej skierowane do beneficjentów niniejszego projektu są bezpłatne.

    Osoby niepełnosprawne zainteresowane uczestnictwem w projektach realizowanych przez Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej zapraszamy po szczegółowe informacje do Biura Stowarzyszenia przy ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 606792731.

 „Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych”

ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2019 - ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 Łowicz, 24 luty 2019 roku.

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 2/2019 z 12.02.2019 roku

 

  1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:

Audytu Zewnętrznego projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2018 – 31.03.2019 roku w ramach Konkursu 4/2017 z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Powyższy Audyt  Zewnętrzny  wykonany musi zostać zgodnie z  Wytycznymi  dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego), w terminie do 31 marca 2019 roku.

Audyt obejmować będzie sprawdzenie i weryfikację wraz z oceną:

a. prawidłowość udokumentowania wydatków,

b. prawidłowość zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowość rozliczeń różnych źródeł finansowania projektu,

d. prawidłowość zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych na podstawie dokumentów źródłowych,

e. udokumentowanie alokacji i prawidłowości obrotu środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. sposobu zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji. 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

dofinansowanego ze środków PFRON w  ramach realizacji projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 12 lutego 2019 roku.

 2. W dniu 12 lutego 2019 roku Zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 5 ewentualnych Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

 3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 20 lutego 2019 roku do godziny 18:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena oferty

brutto (zł)

Uwagi

1.

„Audyt” Kancelaria Biegłych Rewidentów Spółka z o.o.

Ul. Lubowska 82

60-454 Poznań

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

brak

 

brak –  udzielono odpowiedzi negatywnej

 

2.

 AK Audyt Sp. z o.o.

 

Ul. Cybernetyki 21

02-677 Warszawa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

brak

 

brak

 

 

3.

Integral Audit Sp. z o.o.

Ul. Franciszka Żwirki 2

90-450 Łódź

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

brak

 

brak

 

 

4.

AUDYTOR Mirosław Bogusławski  Kancelaria Biegłego  Rewidenta

Ul. Aleksandra 7

93-418 Łódż,

Ul. Starorudzka 88 c

93-424 Łódź

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

5900,00 zł

 

Oferta zaakceptowana

5.

"AURES-AUDYT" Kancelaria Biegłego Rewidenta i Doradcy Podatkowego Joanna Zdanowska

ul. Mickiewicza 10/15
23-210 Kraśnik

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

brak

 

brak

 

 

4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj. ofertę nr 4, nazwa wykonawcy:  AUDYTOR Mirosław Bogusławski  Kancelaria Biegłego  Rewidenta  Ul. Aleksandra 7  93-418 Łódź, Ul. Starorudzka 88 c  93-424 Łódź.

Wybrana oferta mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na spełnienie wszystkich warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

6.  Cena brutto 5900,00 zł słownie: pięć tysięcy dziewięćset  złotych zero groszy.

 Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko

Piotr Gołaszewski; Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”  

Wybór akceptuję i zatwierdzam:                                    

Przewodnicząca Stowarzyszenia:  Milena Brzoza-Gołaszewska                              

 

 

 

 

                                                                                 

Copyright © MK SOFT