Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 2

STOWARZYSZENIE  CENTRUM  INICJATYW  OBYWATELSKICH ZIEMI ŁOWICKIEJ

Informujemy o realizacji projektu na rzecz osób niepełnosprawnych pn.

 

„Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 2”

w okresie 01.06.2018-30.11.2018 r.

 

     Projekt ma na celu stworzenie trzydziestu osobom niepełnosprawnym z województwa łódzkiego warunków umożliwiających równoprawny udział we wszystkich sferach życia, poprzez podniesienie ich rozwoju psychoruchowego, zwiększenie poziomu integracji społecznej i możliwości kontaktów interpersonalnych w trakcie 6 miesięcy realizacji projektu.

     W wyniku rekrutacji została wyłoniona grupa beneficjentów ostatecznych projektu - 25 dzieci niepełnosprawnych i 5 dorosłych osób niepełnosprawnych. W rekrutacji była przestrzegana zasada równości szans i płci. Poprzez realizację zadania chcemy także zwrócić uwagę lokalnej społeczności na potrzeby osób niepełnosprawnych i ich rodzin; oraz integrować środowisko lokalne na rzecz rozwiązywania ich potrzeb.

 

Osoby zainteresowane udziałem, oraz pracą przy realizacji projektu mogą składać dokumenty aplikacyjne, dostępne w siedzibie Stowarzyszenia na ul. Świętojańskiej 1/3 w Łowiczu.

Koordynator projektu udziela informacji o projekcie pod nr tel. 606792731

 

Szczegółowy wykaz działań realizowanych w ramach projektu „Wieloprofilowa rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 2”

 

  1. Indywidualne zajęcia rehabilitacyjne metodami specjalistycznymi: NDT Bobath, Integracji Sensorycznej, EEG-Biofeedback, RSA-Biofeedback, PNF, Osteopatii Funkcjonalnej, gimnastyka korekcyjna, ćwiczenia w kombinezonach DUNAG-02, ćwiczenia na platformie dynamograficznej i bieżni, fizykoterapia wykonywane przez mrg. fizjoterapii.
  2. Grupowe warsztaty plastyczno-terapeutyczne wykonywane przez instruktora terapii zajęciowej.
  3. Indywidualne zajęcia logopedyczne rozwijające alternatywną komunikację wykonywane przez logopedów.
  4. Wystawa prezentująca  prace wykonane w trakcie warsztatów plastyczno-terapeutycznych.
 


„Projekt współfinansowany ze środków Zarządu Województwa Łódzkiego” w wysokości 22.600,00 zł

Załączniki:
Pobierz plik (Regulamin rekrutacji i zasady udziału w projekcie.doc)Regulamin rekrutacji i zasady udziału w projekcie.doc[Regulamin rekrutacji]260 Kb

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2018

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

Łowicz, 28.05.2018 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 5/2018

 

   Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Zestawu Sprzętu do Integracji Sensorycznej w ramach realizacji projektu  pn: „Wieloprofilowe wsparcie  dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością kluczem do samodzielności”  realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w postaci:

Opis przedmiotu zamówienia:

1.Zestaw sprzętu do Integracji Sensorycznej składający się z:

a. huśtawka terapeutyczna,

b. hamak elastyczny,

c. platforma podwieszana okrągła,

d. wiszące obręcze,

e. deskorolka,

f. kołyska mała,

g. kładka,

h. beczka,

i. przedłużka 50/100,

j. mata Airex Atlas,

k. mata Airex Coronella

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

Suma  środków PFRON  zaplanowany na realizację oferty to 4.600,00 zł (cztery tysiące  sześćset złotych  zero groszy brutto)

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt wraz z kosztami dostawy produktu. 

Osobą  uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731. 

Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  04 czerwca  2018 roku,  godz.1800 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. . lub listownie na adres ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia musi nastąpić w terminie do 30 czerwca 2018 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

                                                                                                        Z  poważaniem:

                                                                                                   Milena Brzoza-Gołaszewska                                     

                                                                                                Przewodnicząca Stowarzyszenia                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2018 - ROZSTRZYGNIĘCIE

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT

 

  1. W celu udzielenia zamówienia na zakup:

1.Aparat do terapii falą uderzeniową - podstawowe wymagane minimalne cechy:

a)  kolorowy ekran dotykowy minimum 5,5”.

b) ciśnienie do 5 barów.

c) częstotliwość minimum 1 – 20 Hz.

d) gotowe programy terapeutyczne – minimum  20.

e) stolik dostosowany do aparatu.

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 35.000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy  złotych  zero groszy brutto)

 

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 09 maja 2018 roku.

 

2. W dniu 09 maja 2018 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 5 Wykonawców. Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 09.05.2018 roku.

 

3. W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego 17 maja 2018 roku zamknięto nabór ofert i wybrana została oferta do realizacji zamówienia. Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających  wymagania techniczne i warunki określone w zapytaniu ofertowym, tj.

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy, e-mail

Uwagi

1.

BTL Polska Sp.z o.o.

ul. Leonidasa 49

02-239 Warszawa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

brak

 



4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

a. Ronomed, ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

b. FOR – MED Anna Zaks, ul. Szafarczyka 3, 01-227 Warszawa, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

c. Medshop Polska, ul. Armii Krajowej 7, 58-100 Świdnica, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

d. PHU Techomex Sp.z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

e. BTL Polska Sp.z o.o., ul. Leonidasa 49, 02-239 Warszawa, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko

 

Piotr Gołaszewski

Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

 

   Milena Brzoza-Gołaszewska       

 Przewodnicząca Stowarzyszenia             

  Łowicz, 17 maja 2018 roku.                                   

  

                                                                             

 

Zapytanie ofertowe 3/2018 - rozstrzygnięcie

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

ZESTAWIENIE

PORÓWNANIA I OCENY OFERT

 

  1. W celu wykonania Obsługi Księgowej projektu obejmującej:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Suma  środków PFRON  w ramach projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” zaplanowana na realizację oferty to 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące  złotych  zero groszy brutto)- 2000 złotych/miesięcznie.

 

Przeprowadzono postępowanie (wystosowano zapytania ofertowe) zgodnie z decyzją Zarządu Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej z dnia 08 kwietnia 2018 roku.

 

2. W dniu 09 kwietnia 2018 roku Zaproszono ew. wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe skierowane do 7 Wykonawców, a 12 kwietnia 2018 roku jeszcze dodatkowo do ósmego ew. wykonawcy Zapytanie ofertowe dostarczone zostało drogą e-mailową  przez Koordynatora Projektu.

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone także na stronie internetowej Stowarzyszenia 08.04.2018 roku, oraz na portalu www.ngo.pl także 08 kwietnia 2018 roku.

 

3. W terminie składania ofert, tj. do dnia 14 kwietnia 2018 roku do godziny 12:00 do  Stowarzyszenia  Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej ul. Świętojańska 1/3 w Łowiczu wpłynęła tylko jedna oferta i została ona wybrana do realizacji:

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy, e-mail                        

           Cena oferty brutto (zł )   

       Uwagi     

1.

Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa

ul. K.K. Baczyńskiego 2/46

99-400 Łowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

24.000,00 zł

 

brak

 

 

4.   Informacja o prowadzonych negocjacjach: nie prowadzono negocjacji. 

5. Wybrana oferta  mieści się w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

6.  Cena brutto 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, zero groszy.

7. Wykaz podmiotów do których przesłano zapytanie ofertowe;

a. Biuro Usług Rachunkowych i Audytorskich BS-FIN spółka z o. o., ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

b. Biuro Rachunkowe, Dmosin 18, 95-061 Dmosin, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

c. Biuro Rachunkowe Faktor Beata Woźniak-Pałosz, ul. Trzcińska 57, 96-100 Skierniewice, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

d. Licencjonowane Biuro Rachunkowe Anny Bizoń, ul. Zawiszy Czarnego 38, 96-500 Sochaczew, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

e. Podatek Biuro Rachunkowe Małgorzata Kocimska, Brzozów stary 15, 96-521 Brzozów Stary, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

f. Biuro Podatkowo Prawne Omega s.c., ul. Ciemna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

g. Biuro Rachunkowe Kinga Kierzkowska, ul. Seminaryjna 6, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. ,

h. Biuro Rachunkowe M. I A. Małgorzata Łapa, ul. K.K. Baczyńskiego 2/4, 99-400 Łowicz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .

 

Rozeznanie przeprowadził:                                                                                

Imię i nazwisko, stanowisko

 

Piotr Gołaszewski

Koordynator Projektu „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”

Wybór akceptuję i zatwierdzam:

 

   Milena Brzoza-Gołaszewska                           

                                   

 

    Łowicz, 15 kwietnia  2018 roku. 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2018

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

Łowicz, 09.05.2018 r.

 

  

ZAPYTANIE OFERTOWE 4/2018

 

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje zapytanie ofertowe o możliwość zakupu Aparatu do terapii falą uderzeniową w  ramach realizacji projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3”  realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w postaci:

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1.Aparat do terapii falą uderzeniową - podstawowe wymagane minimalne cechy:

a)  kolorowy ekran dotykowy minimum 5,5”.

b) ciśnienie do 5 barów.

c) częstotliwość minimum 1 – 20 Hz.

d) gotowe programy terapeutyczne – minimum  20.

e) stolik dostosowany do aparatu.

 

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Suma  środków PFRON  zaplanowany na realizację oferty to 35.000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy  złotych  zero groszy brutto)

 

        Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  17 maja  2018 roku,  godz. 12:00 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. . lub listownie na adres; ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu). Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia musi nastąpić w terminie do 10 czerwca 2018 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 

                                                                                              Z  poważaniem

                                                                                                     Milena Brzoza-Gołaszewska      

                                                                                                                Przewodnicząca Stowarzyszenia                 

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2018

Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej

 99-400 Łowicz, ul. Świętojańska 1/3

tel. 0608298837, 606792731

www.centrum.lowicz.pl

 

Łowicz 08.04.2018 r.

   

ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2018

 

 Stowarzyszenie Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej w Łowiczu kieruje do Państwa zapytanie ofertowe o możliwość wykonania Obsługi księgowej projektu  pn: „Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3” realizowanego przy współfinansowaniu z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  w okresie 01.04.2018 – 31.03.2019 roku  w  ramach  konkursu  4/2017 – pn. „Samodzielni i skuteczni” z dnia 10 października 2017 roku o zlecenie realizacji zadań (w formie wsparcia) w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Obsługa księgowa projektu stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi zostać wykonana w terminie od 16 kwietnia 2018 roku do 31 marca 2019 roku.

Obsługa księgowa obejmować będzie:

a. prawidłowe  udokumentowanie wydatków,

b. prawidłowe  zaliczania wydatków kwalifikowanych do Projektu,

c. prawidłowe rozliczanie  różnych źródeł finansowania projektu,

d. wykonywanie prawidłowych zapisów pod względem kompletności, szczegółowości, czytelności danych księgowych,

e. prawidłowy obrót środkami pieniężnymi stanowiącymi źródło finansowania projektu,

f. prawidłowy sposób zabezpieczenia, oznakowania i przechowywania dokumentacji,

g. wykonanie przelewów rzeczowy, osobowych, do ZUS, do US i innych niezbędnych do realizacji projektu,

h. przygotowanie niezbędnych dokumentów księgowych do Audytu Zewnętrznego projektu,

i. przygotowanie planu  kont i wszystkich innych dokumentów księgowych i rozliczeniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego projektu.

 

 Opis przedmiotu zamówienia tj. realizowanego projektu:

 

1. Cel programowy projektu:

ZWIĘKSZENIE SAMODZIELNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

2. Typ projektu:

Prowadzenie rehabilitacji w Placówce (rehabilitacja ciągła).

3. Tytuł projektu:

Wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci, młodzieży i dorosłych osób niepełnosprawnych 3.

4. Rodzaj projektu:  Projekt wieloletni.

5. Liczba okresów finansowania:

3 okresy, łącznie od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 marca 2021  roku.

6. Okres podlegający obsłudze księgowej w ramach niniejszego zapytania ofertowego:

Od dnia 1 kwietnia 2018  roku do dnia  31 marca 2019 roku.

7. Charakter projektu:  Ciągły.

8. Zakres terytorialny projektu:  Lokalny.


 Opis rodzaju działań realizowanych w trakcie realizacji projektu:

1. Opracowanie i korygowanie przez Zespół Orzekający szczegółowego, Indywidualnego

Planu Działania dla każdego beneficjenta.

2. Prowadzenie terapii metodami NDT Bobath i Integracji Sensorycznej.

3. Prowadzenie zajęć z fizjoterapii.

4. Prowadzenie zajęć z terapii zajęciowej. 

5. Prowadzenie terapii pedagogicznej.

6. prowadzenie zajęć logopedycznych.

7. Prowadzenie zajęć z muzykoterapii.

8. Prowadzenie neuroterapii metodą EEG i RSA Biofeedback.

9. Prowadzenie zajęć z hipoterapii.

10. Zakup materiałów do bieżącej pracy specjalistów.

11. Zatrudnienie koordynatora- kierownika  projektu, sprzątaczki i pracownika do obsługi EGW.

12. Obsługa księgowa niniejszego projektu

13. Przygotowanie sprawozdania finansowego i merytorycznego z realizacji projektu oraz wykonanie audytu zewnętrznego.

15. Realizowanie opłat czynszowych, za energię elektryczną, za wodę i ścieki, internet,  zakup materiałów biurowych i materiałów BHP.

16. Śledzenie rozwoju dziecka poprzez ponawianie diagnozy oraz dostosowanie

programów terapeutycznych i udzielanie rodzicom wskazówek co do form. usprawniania, opieki, wychowania i edukacji ich dziecka.

17. Praca wolontariuszy.

18. Zakupy inwestycyjne.

Zleceniodawca przekaże Realizatorowi niniejszego zapytania ofertowego wszelkie niezbędne dane do prawidłowego zrealizowania zlecenia.

 

 Wartość projektu poddanemu audytowi:

1) Łączna wysokość kosztów kwalifikowalnych (w zł) 770592,00 zł.

2) Wkład własny Wnioskodawcy przeznaczony na pokrycie części kosztów kwalifikowalnych: 39600,00 zł.

a) Wkład niefinansowy osobowy (świadczenie wolontariusza) (w zł) 39600,00 zł.

b)Wkład finansowy ze źródeł niepublicznych (w zł) 0,00 zł.

3) Kwota dofinansowania ze środków PFRON (w zł) 730992,00 zł.

a) Koszty bieżące (w zł) 678992,00 zł.

b) Koszty inwestycyjne (w zł) 52000,00 zł.

4)Wysokość środków PFRON zaplanowana na wykonanie Obsługi księgowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (w zł) 24.000,00 zł.- 12 miesięcy x 2000 zł.

 

Potencjalny wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych za Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy niniejszego Zapytania Ofertowego 3/2018.

   

 

Kryteria wyboru oferty:

            Cena-10 pkt x 100% wagi

 

Prosimy o przedłożenie swojej oferty cenowej  (cena brutto) uwzględniającej  wszystkie elementy mające wpływ na koszt.  Osobą  uprawnioną do kontaktów jest : Piotr Gołaszewski  tel.  606792731 .  Odpowiedzi  oczekujemy  w  terminie  do  14 kwietnia  2018 roku,  godz.1200 na  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. .  lub listownie na adres: ul. Świętojańska 1/3,  99-400 Łowicz (decyduje data wpływu) lub dostarczenie oferty osobiście do Przewodniczącej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Obywatelskich Ziemi Łowickiej.  Wykonawca , który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Realizacja zapytania ofertowego  musi nastąpić w terminie od 16 kwietnia 2018 roku do 31  marca  2019 roku.

Płatność nastąpi na podstawie faktury (lub faktur) wystawionej przez wykonawcę, płatność bezgotówkowa (przelew bankowy).

 

 

 

                                                                                                                                                        Z  poważaniem

 

                                                                                        Przewodnicząca                              

                                                                    Milena Brzoza-Gołaszewska         

 

 

Copyright © MK SOFT